تصاویر واقعی هواوی پی 40

تصاویر واقعی هواوی پی 40 قبل از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر واقعی هواوی پی 40 (Huawei P40) در حالی که کمتر از یک ماه به رونمایی رسمی این گوشی باقی مانده است، فاش شد. تمرکز هواوی روی دوربین هواوی P40 از این تصاویر مشخص است.

هواوی قرار است به وسیله برگزاری رویدادی در روز بیست و ششم مارس (هفتم فروردین 1399)، سه گوشی هواوی پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پریمیوم را معرفی کند. پایین‌ترین مدل از این خانواده یعنی هواوی پی 40 لایت چند روز پیش، به عنوان نسخه‌‌ای از گوشی نوا 6 اس ای مخصوصا بازارهای خارج از چین، رونمایی شد. انتشار تصاویر واقعی هواوی پی 40 نشان می‌دهد این گوشی محصولی منحصربه‌فرد بوده و همانند هواوی پی 30 پرو و پی 20 پرو، به دوربینی قدرتمند و باکیفیت مجهز است.

سامسونگ، بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، اولین برگ برنده‌اش در سال 2020 برای بازار موبایل را معرفی کرد؛ سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و رقابت با آن دشوار است. از طرفی گوسی‌سازانی همچون شیائومی و ویوو به وسیله رونمایی شیائومی می 10 و ویوو اپکس 2020 نشان دادند دوام آوردن در بازار موبایل در سال 2020، مخصوصا در رده پرچمداران، بسیار دشوار است. اکنون همه نگاه‌ها به هواوی، دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا دوخته شده تا اولین گوشی رده بالای خود در سال جاری را معرفی کند.

تصاویر واقعی هواوی پی 40

تصاویر واقعی هواوی پی 40

با در نظر گرفتن سبک طراحی پرچمداران دو سال اخیر Huawei از سری P، عکس‌هایی که وب سایت Digital Trends از یک نمونه اولیه گوشی هوشمندی ساخت دست هواوی در اختیارمان قرار داده است، شبیه به هواوی پی 40 پرو به نظر می‌رسند، اما وب سایت نام برده، آن‌ها را متعلق به مدل پرو خطاب می‌کند. به این ترتیب می‌توان حدس زد مدل پایه خانواده Huawei P40 دارای دوربینی در سطح رقابت با هواوی پی 30 پرو بوده و هواوی پی 40 پرو، به دوربینی همرده با دوربین گلکسی اس 20 اولترا و شیائومی می 10 پرو مجهز می‌شود.

به جای استفاده از نام برند لایکا، زیر دوربین پرچمدار سال 2020 هواوی از سری P دو اسم کد Polarie و Blink دیده می‌شود. فریم فلزی بوده و پنل پشتی با شیشه‌ای مرغوب محافظت می‌شود. حدس ما بر اساس عکس‌های جدید هواوی پی 40 استفاده از نسل ششم شیشه‌های محافظ گوریلا گلس 6 است.

تصاویر واقعی هواوی پی 40

روی بدنه اسکنر اثر انگشت و درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود. این موضوع به معنی قرارگیری ماژول اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و حذف درگاه یاد شده است. احتمالا ایرباد یا هدفون عرضه شده داخل جعبه گوشی به صورت پیش‌‌فرض، دارای رابط یو اس بی C بوده یا یک تبدیل جک صوتی 3.5 میلی‌متری به یو اس بی C نیز داخل جعبه قرار خواهد گرفت.

شبیه به دوربین هواوی پی 20 و پی 30 پرو، تصاویر واقعی هواوی پی 40 نشان می‌دهند تعداد سنسورهای اصلی دوربین این گوشی نیز سه عدد بوده و به صورت عمودی، در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی، کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یک سنسور کمکی ToF نیز در نظر گرفته شده است. در پایین این ماژول، لنز پریسکوپی قابل مشاهده است. رزولوشن سنسورهای دوربین این گوشی 52 مگاپیکسل (اصلی با لنز معمولی)، 40 مگاپیکسل (با لنز اولترا واید) و 8 مگاپیکسل (با لنز پریسکوپی مخصوص زوم) پیش‌بینی می‌شود.

عکس‌های فاش شده به یک نمونه اولیه تعلق دارند، به همین دلیل اعمال تغییرات جزئی در نسخه نهایی گوشی محتمل است. همچنین انتظار داریم دوربین هواوی پی 40 مجددا در همکاری با شرکا لایکا توسعه پیدا کرده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*