تصاویر شیائومی بلک شارک 3

تیزرهای تبلیغاتی و تصاویر شیائومی بلک شارک 3 منتشر شد

دو روز مانده به رونمایی رسمی گوشی گیمینگ جدید شیائومی، تیزرهای تبلیغاتی و تصاویر شیائومی بلک شارک 3 (Black Shark 3) منتشر شد. انتظار داریم این گوشی در روز سیزدهم اسفند رونمایی شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی شیائومی بلک شارک 3 حجم اخبار و شایعات منتشر شده درباره آن افزایش یافته است. گوشی‌های گیمینگ، از پرچمداران عادی چند سر و گردن بالاتر قرار گرفته و توان پردازشی زیاد به همراه ظاهر خاصی دارند، به همین دلیل کاربران علاقه زیادی به آن‌ها نشان می‌دهند. انتشار تصاویر شیائومی بلک شارک 3 نشان داد با یک گوشی زیبا، مجهز به دوربین سه گانه، رو به رو خواهیم بود.

تنها نکته منفی درباره برخی گوشی‌های گیمینگ در مقایسه با پرچمداران عادی، عدم توجه کافی به دوربین‌های آن‌ها است، اما به نظر، شیائومی در توسعه بلک شارک 3، این موضوع را مد نظر داشته است؛ بر اساس رندرها و تصاویر شیائومی بلک شارک 3 که تاکنون منتشر شده‌اند، روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه وجود دارد.

توئیت شیائومی

چند روز پیش طراحی گوشی بلک شارک 3 شیائومی در یک تیزر تبلیغاتی لو رفت. البته در این ویدیو، پنل پشتی به خوبی مشخص نیست، اما روی هم رفته، با تصویری که شرکت شیائومی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرده است، شباهت زیادی دارد.

تصاویر شیائومی بلک شارک 3

درباره دوربین شیائومی بلک شارک 3 اطلاعات کمی داریم. بسیاری از منابع خبری، به استفاده از سنسور 64 مگاپیکسلی در آن اشاره کرده‌اند. گفتنی است چند روز قبل از انتشار توئیت بالا توسط شرکت Xiaomi، تصویری هر چند مات و غیر واضح از ماژول دوربین Black Shark 3 منتشر شد. اکنون می‌توان صحت آن را تایید کرد. از روی ظاهر این ماژول می‌توان یک سری حدس زد. به عنوان نمونه برخلاف بسیاری از پرچمداران سال 2020، دوربین این گوشی فاقد لنز پریسکوپی برای فراهم کردن بزرگنمایی اپتیکال بیشتر از 4 برابر است.

گوشی بلک شارک 3 در دو مدل عادی و پرو عرضه خواهد شد. یکی از اختلاف‌های آن‌ها، تفاوت جزئی در ظرفیت باتری است. مدل پایه از باتری 4720 میلی‌آمپر ساعتی و مدل پرو از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی بلک شارک 3

استفاده از تراشه اسنپدراگون 865 و وجود حداقل 12 گیگابایت رم از نوع LDDR5 در هر دو نسخه بدیهی است. انتظار داریم مدل پرو، در یک نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم عرضه شود. در سال 2020 نمی‌توان برای گوشی‌های اندرویدی، حتی گیمینگ‌ها، حافظه‌ای بالاتر از 16 گیگابایت متصور شد. حافظه داخلی هر دو مدل حداقل 256 گیگابایت بوده و از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شیائومی بلک شارک 3 پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 65 واتی محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن ارائه نمایشگرهای موبایل با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در پرچمداران عادی سامسونگ، نمی‌توان در یک گوشی گیمینگ سال 2020، صفحه نمایشی با رفرش ریت پایین‌تر از این در نظر گرفت.