مراکز تعویض پلاک خودرو

مراکز تعویض پلاک خودرو برخی از استان‌ها به دلیل شیوع کرونا در ایران تعطیل شد

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور اعلام کرد مراکز تعویض پلاک خودرو استان‌های آلوده به دلیل شیوع کرونا در ایران و با هدف جلوگیری از ابتلای مراجعه‌کنندگان به این ویروس تعطیل شدند.

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور عنوان کرد به دلیل شیوع گسترده کرونا در ایران، مراکز شماره‌گذاری برخی از استان‌ها با هدف جلوگیری از ابتلای مراجعه‌کنندگان به این ویروس تعطیل شد. وی افزود برای سایر استان‌ها نیز بر اساس بالا بودن میزان آلودگی و طبق تصمیم ستاد پدافند غیرعامل زیستی، مراکز تعویض پلاک تعطیل خواهد شد.

جزئیات تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور در ادامه افزود با توجه به این که این مراکز فقط در استان‌های آلوده تعطیل شدند، متاسفانه برخی از شهروندان برای دریافت خدمات بدون توجه به هشدارها به استان‌های تهران یا استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند. وی تاکید کرد عدم توجه به هشدار توسط برخی از شهروندان باعث می‌شود ویروس کرونا بیش از پیش گسترش پیدا کند.

سرهنگ علی محمدی خاطرنشان کرد:

به تمامی شهروندان توصیه می‌شود برای تعویض پلاک به سایر استان‌ها مراجعه نکنند؛ چراکه به استان‌ها ابلاغ شده است که اگر شهروندان از استان‌های آلوده برای تعویض پلاک مراجعه کردند، به آنها خدماتی ارائه نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*