سیتروئن امی

سیتروئن امی معرفی شد؛ با ارزان ترین خودرو الکتریکی جهان آشنا شوید

سیتروئن امی به عنوان ارزان ترین خودرو الکتریکی جهان معرفی شد. مشتریان با پرداخت ماهانه 22 دلار می‌توانند محصول جدید سیتروئن را به مدت دو سال اجاره کنند. در ادامه با مشخصات Citroen Ami آشنا می‌شویم.

شرکت فرانسوی سیتروئن از خودرو برقی خود با نام امی پرده برداشت. سیتروئن این خودرو برقی دو نفره را فقط برای استفاده در مناطق شهری تولید کرده است و از مهم‌ترین مزایای آن این است که خریداران برای رانندگی با سیتروئن امی به دریافت گواهینامه نیازی نخواهند داشت؛ در واقع افراد 14 سال به بالا در کشور فرانسه و افراد 16 سال به بالا در سایر کشورهای اروپایی می‌توانند از این خودرو برای حمل و نقل شهری استفاده کنند.

مشخصات سیتروئن امی

سیتروئن امی

خودرو کوچک Citroen Ami از باتری 5.5 کیلوواتی بهره می‌برد و قادر است با هر بار شارژ شدن مسافتی حدود 70 کیلومتر را بپیماید. مالکان می‌توانند این خودرو را با اتصال کابل شارژ به پریز برق استاندارد 220 ولت شارژ کنند و باتری‌های آن ظرف مدت 3 ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد. شرکت سیتروئن حداکثر سرعت این خودرو را 45 کیلومتر در ساعت اعلام کرده است.

سیتروئن امی

مشتریان می‌توانند ارزان ترین خودرو الکتریکی جهان را با پرداخت 22 دلار در ماه به مدت 2 سال اجاره کنند که البته برای آن یک پیش‌پرداخت 2900 دلاری نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برای خرید آن مشتریان باید 6 هزار و 600 دلار پرداخت کنند. سیتروئن Ami از ماه ژوئن 2020 به مشتریان اروپایی تحویل داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یک اتوموبیل کاملا کابردی شهر به لحاط ابعاد وقیمت فوق الهاد مناسب

  2. واقعا افسوس ماشین ارزونشون از گرونترین ماشینای ایرانی جذابتره

  3. داره میره انگار داره میاد
    😁😁😁😁