آپدیت جدید ویندوز 10

آپدیت جدید ویندوز 10 با رفع یک سری مشکل، ایرادات بیشتری به آن آورد!

آپدیت جدید ویندوز 10 با شماره KB4535996 با هدف رفع یک سری ایرادهای قبلی این سیستم عامل منتشر شد. با این حال مشکلاتی از قبیل برخورد با بلو اسکرین بعد از دریافت جدیدتریم آپدیت Windows 10 بروز می‌کنند!

هفته گذشته، مایکروسافت آپدیتی با شماره KB4535996 برای آخرین سیستم عامل ویندوز خود تا امروز منتشر کرد. رفع مشکل جستجو در سیستم و بهبود جابه‌جایی از حالت لپ تاپ به تبلت در دستگاه‌های قابل حمل، در کنار رفع یک سری باگ ریز و درشت سیستم عامل ویندوز 10، دلیل توسعه این به‌روزرسانی بود. متاسفانه آپدیت جدید ویندوز 10 بعد از رفع ایرادها‌ی جزئی قبلی، مشکلات بزرگتری بر سر راه برخی کاربران قرار داد!

بر اساس گزارش وب سایت Windows Latest، عدم روشن شدن سیستم و مواجه شدن با صفحه مرگ، بلو اسکرین، توسط برخی کاربرانی که آپدیت اخیر ویندوز 10 را دریافت کرده اند گزارش شده است. گفتنی است این مشکلات، یک ماه پیش و در ادامه انتشار یک آپدیت جزئی دیگر نیز برای برخی کاربران رخ داده بود.

برخورد با ارور 0x800f0922 و 0x80070003، توسط کاربران زیادی گزارش شده است. کاربری دیگر در ردیت، از ری‌استارت شدن سیستم دسکتاپش و سپس مواجهه با بلو اسکرین بلافاصله بعد از دریافت آپدیت KB4535996 خبر داد. بلاک شدن ناگهانی سیستم و فریز شدن بدون دلیل، دیگر اتفاقات گزارش شده توسط برخی کاربران بوده‌اند. اما بدترین مورد، مربوط به کاربری است که بعد از دریافت آپدیت جدید ویندوز 10 دیگر قادر به روشن کردن سیستم کامپیوتری خود نیست!

آپدیت جدید ویندوز 10

در حال حاضر آپدیت با شماره KB4535996 اختیاری بوده و به صورت دستی نصب می‌شود. قرار است این به‌روزرسانی همراه با پچ بعدی، به صورت خودکار به همه کامپیوترهای دارای ویندوز 10 بیاید. تاریخ عرضه این پچ دهم مارس (بیستم اسفند) اعلام شده است. در صورتی که ایرادهای آپدیت یاد شده تا آن زمان از بین نروند، کاربران زیادی به دردسر خواهند افتاد.

حذف آپدیت جدید ویندوز 10

اگر پیشتر آپدیت با شماره KB4535996 را دریافت کرده و با مشکل مواجه شده‌اید، برای رفع ایرادها به‌روزرسانی را حذف کنید. بعد از جستجوی Settings در منوی استارت به مسیر Update and Security > Windows Update رفته و سپس روی گزینه Show Update History کلیک کنید. بعد از انتخاب آپدیت مورد نظر، آن را حذف کنید.