شیائومی ردمی نوت 9

طراحی گوشی ردمی نوت 9 پرو در مجموعه رندرهای مفهومی به نمایش درآمد

رندرهای گوشی ردمی نوت 9 پرو (Redmi Note 9 Pro)، طراحی این گوشی هوشمند را با ماژول دوربین چهارگانه و صفحه نمایش حفره‌دار به تصویر کشیده‌اند.

برند جانبی شیائومی در تاریخ 22 اسفند، گوشی‌های سری ردمی نوت 9 را در هند معرفی خواهد کرد. از آنجایی که ردمی نوت 8 با مدل پرو همراه بود، انتظار می‌رود گوشی ردمی نوت 9 پرو هم در مراسم رونمایی، حاضر باشد. اخیرا وب‌سایت هندی شیائومی به وجود یک ماژول دوربین مربع‌ شکل در خانواده ردمی نوت 9 اشاره کرد؛ مشابه چیزی که در هواوی میت 20 دیده بودیم. حالا بر همین اساس، طراحی احتمالی  دستگاه را می‌توانیم در این رندرهای مفهومی ببینیم.

به جز دوربین چهارگانه، فلاش LED و لوگوی برند سازنده، چیز دیگری در پنل عقب دیده نمی‌شود. این می‌تواند نشانه‌ای از وجود حسگر اثر انگشت در فریم کناری و روی دکمه پاور باشد. در جلو اما یک نمایشگر حفره‌دار از تک دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

هنوز کمپانی چینی اطلاعاتی را درباره ردمی نوت 9 پرو منتشر نکرده است؛ ولی شایعات از تجهیز آن به یکی از چیپست‌های کوالکام با شماره مدل SM6250 حکایت دارند؛ تراشه‌ای میان رده که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند.  اخیرا شارژری هم با شماره مدل MDY-11-EM و توان خروجی 22.5 وات، تاییدیه رگولاتوری 3C را دریافت کرد که احتمالا به سری ردمی نوت 9 تعلق دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گوشی به همراه ردمی نوت ۹ برای اولین بار در تاریخ ۱۲ مارس در هند رونمایی و آماده ارائه در بازار خواهد شد.

  2. در بخش پشتی سنسور اثر انگشت وجود ندارد. همچنین، به نظر نمی‌رسد که این دستگاه با یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه همراه باشد. بهترین حدس این است که باید از سنسور جانبی که با دکمه پاور یکپارچه شده در این گوشی استفاده شود.