میت بوک ایکس پرو 2019

بررسی ویدیویی لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 ؛ رقیب ویندوزی مک بوک پرو

هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 (Huawei Matebook X Pro)، یک لپ تاپ زیبا و باریک با مشخصات خوب است. در ادامه، ویدیوی بررسی این اولترابوک هواوی را مشاهده می‌کنید.

شرکت هواوی در نمایشگاه MWC سال گذشته از نسخه به‌روزرسانی شده لپ تاپ میت بوک ایکس پرو رونمایی کرد که این اولترابوک جذاب توانست با طراحی زیبای خود جوایز زیادی را کسب کند. میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹ ظاهر زیبا و باریکی دارد و در اطراف صفحه نمایش نیز کمترین میزان حاشیه را مشاهده می‌کنید. هواوی حتی وب کم را به زیر کلیدهای کیبورد منتقل کرده تا حاشیه‌ای را در اطراف نمایشگر اشغال نکند. صفحه نمایش این لپ تاپ 13.9 اینچی با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل است.

هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7-8565U یا Core i5 با گرافیک انویدیا جی فورس MX250، هشت یا شانزده گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، قابلیت Huawei Share برای انتقال فایل‌ها بین گوشی های هواوی و لپ تاپ، باتری 57.4 وات ساعتی، وزن 1.3 کیلوگرم، سیستم عامل ویندوز 10 و اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس 2.0 از دیگر ویژگی‌های این نسخه از لپ تاپ میت بوک ایکس پرو محسوب می‌شوند.

اکنون لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 مهمان استودیوی گجت نیوز شده و در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اختصاصی این اولترابوک زیبا را مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شوید.

ویدیوی بررسی هواوی میت بوک ایکس پرو 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این اولترابوک به معنای واقعی فوق العاده ست و اگه گوشی یا تبلت هواوی هم داشته باشین تعامل لذت بخش با اکوسیستم ویندوز و اندروید و تبادل راحت و سریع اطلاعات بین دو دیوایس رو با هواوی شِیر به صورت بیسیم به وضوح احساس میکنید. کانفیگ قابل توجهی هم داره .

  2. این لپتاپ مشخصات خیلی خوبی نداره و صرفا بخواطر وبگردی و کار های سبک ساخته شده و برای همین کیفیت ساخت و نازکی رو هدف قرار داده برای همین من اگه بودم با این مشخصات نمیگرفتم چون مثلا گرافیکش خیلی ضعیفه (mx250)