گوگل پیکسل 4A

این عکس حفره‌ی روی نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 4A را تأیید می‌کند

تصویری از گوشی‌های گوگل پیکسل 4A در فضای مجازی منتشر شده است که می‌تواند حفره‌ی روی نمایشگر و ماژول دوربین مربعی شکل روی قاب پشتی آن را فاش کند. Google Pixel 4A به زودی معرفی خواهد شد.

امسال رویداد سالانه‌ی Google I/O برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار نخواهد شد، اما این شرکت در رویدادی اعلام کرده است که محصولاتش را به صورت آنلاین معرفی خواهد کرد. ما انتظار داریم خانواده گوشی‌های میان‌رده‌ی گوگل نیز امسال به‌روز شوند. در همین راستا، عکسی در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گوگل پیکسل 4A است.

قاب جلویی این گوشی از یک حفره در سمت چپ نیمه‌ی بالایی خود میزبانی می کند، در حالی که پنل پشتی دارای یک اسکنر اثر انگشت و ماژول دوربین مربعی شکلی با یک دوربین و یک فلاش LED است.

شاید گوگل قصد داشته باشد همین سبک طراحی را در کل خانواده پیکسل 4 پیاده کند. منظور ما یک ماژول دوربین مربعی شکل در سمت چپ قاب پشتی است. با این حال نمی‌توانیم به طور قطع این تصویر را تأیید کنیم. امکان دارد این تصویر جعلی باشد. بنابراین فقط زمان است که می‌تواند صحت آن را تأیید کند.

اما رندرهایی که در اوایل سال 2020 میلادی منتشر شد، نشان می‌داد که گوگل ظاهراً قصد دارد همین سبک طراحی را برای گوشی میان رده امسال خود به خدمت بگیرد. ما انتظار داریم یک نمایشگر 5.81 اینچی را در جلوی آن ببینیم که با توجه به حضور حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، آن می‌تواند از نوع LCD باشد. به نظر می‌رسد جک 3.5 میلی‌متری هنوز روی آن حضور داشته باشد که احتمالاً در قسمت بالایی قاب قرار دارد. در زیر نمایشگر نیز یک درگاه USB تایپ C بین دو اسپیکر دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*