نمایشگرهای تاشو سامسونگ

تولید نمایشگرهای تاشو سامسونگ در سال 2020 چهار برابر می‌شود

منابع کره‌ای می‌گویند تولید نمایشگرهای تاشو سامسونگ در سال 2020 به خاطر افزایش تقاضای گوشی‌سازهای چینی، چهار برابر خواهد شد.

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر خود به ظرفیت 1 میلیون نسخه در ماه، تا پایان سال 2020 میلادی است. این چهار برابر میزان تولید فعلی نمایشگرهای تاشو سامسونگ است. غول فناوری کره‌ای در حال حاضر ماهانه 260 هزار نمایشگر منعطف تولید می‌کند و در نظر دارد این میزان را تا پایان ماه مه (خرداد 99) به 600 هزار قطعه برساند. این گزارش با توجه به داده‌های ارائه شده به رسانه‌ی ET News Korea از سوی فعالان حوزه‌ی فناوری نمایشگر، به دست آمده است.

به نقل از منابع این رسانه،‌ کمپانی سامسونگ دیسپلی با افزایش تقاضای تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر از سوی گوشی‌سازهای چینی مواجه شده است. این شرکت همچنین تصمیم دارد تجهیزات و امکانات کارخانه‌های تولید نمایشگر خود در ویتنام را افزایش ببخشد تا بتواند از پس تقاضای افزایش پیدا کرده‌ی گوشی‌سازها برآید.

علاوه بر این‌ها، شایعاتی وجود دارد که ادعا می‌کنند سامسونگ نسل جدید گوشی منعطف گلکسی فولد خود را نیز می‌خواهد در نیمه‌ی دوم سال 2020 معرفی کند. تقاضا برای آخرین گوشی تاشو این شرکت، گلکسی زد فلیپ نیز بسیار زیاد است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.