بهترین عکس های دوربین آیفون

بهترین عکس های دوربین آیفون در حالت Night Mode توسط اپل منتشر شد

Night Mode نام حالت اختصاصی عکاسی در محیط‌‌های تاریک داخل اپلیکیشن دوربین آیفون‌های اخیر است. اپل باکیفیت‌ترین و بهترین عکس های دوربین آیفون که با نایت مود فعال گرفته‌ شده‌اند را منتشر کرد.

اپل سال گذشته، یک حالت عکاسی در شب (Night Mode) اختصاصی به نرم افزار دوربین آیفون‌های جدیدش اضافه کرد. پیش از آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، قابلیت مشابهی توسط تعدادی از پرچمداران اندرویدی ارائه شده بود. بعد از مدتی خجالت‌زدگی دوربین گوشی‌های آیفون به خاطر توانایی پایین‌تر در مقایسه با پرچمداران اندرویدی به منظور عکاسی در محیط‌های تاریک، اکنون آن‌ها در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند! انتشار بهترین عکس های دوربین آیفون که در محیط‌هایی تاریک گرفته شده‌اند، نشان‌دهنده توان بالای Night Mode است.

اپل بهترین عکس‌هایی که توسط کاربران ثبت شده‌اند را منتشر کرده است، به همین دلیل نتایج قابل قبول‌تر می‌شوند. این شرکت با هدف نشان دادن قدرت دوربین‌ موبایل گوشی‌های خود برای عکاسی در شب، یک مسابقه برگزار کرد و از کاربران سه گوشی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس خواست بهترین عکس‌های خود را ارسال کنند. تعدادی از بهترین و سرشناس‌ترین عکاس‌های دنیا به عنوان داور انتخاب شدند. به عنوان نمونه باید به مالین فزهی (Malin Fezehai) و تایلر میشل (Tyler Mitchell) اشاره کرد.

در نهایت، هیئت داوران متشکل از بهترین عکاسان دنیا، شش تصویر را به عنوان برنده مسابقه معرفی کرد. این تصاویر را در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید. بهترین عکس از بین شش برنده، تصویر زیر انتخاب شد. این عکس در منطقه‌ای نامشخص از روسیه گرفته شده است.

بهترین عکس های دوربین آیفون

با وجود چالش برانگیز بودن محیط، در گوشه گوشه فریم، هم در قسمت‌ها روشن و هم بخش‌های تاریک، جزئیات فراوانی مشاهده می‌شود. در نگاه اول به سختی می‌توان این عکس را به یک دوربین موبایل نسبت داد!

بهترین عکس های دوربین آیفون نشان می‌دهند دوربین بسیاری از پرچمداران، مخصوصا آیفون‌های ارائه شده در سال‌های اخیر، توانایی بیش از حد تصور کاربران دارند و علت عدم توانایی‌ برای گرفتن عکس‌هایی به این زیبایی، حتی در محیط‌های تاریک، به بی‌دقتی و نداشتن سواد کافی در زمینه عکاسی است. به عبارتی کاربران زیادی قادر به استفاده از تمام ظرفیت دوربین گوشی هوشمند پرچمدار خود نیستند.

بهترین عکس های دوربین آیفون با نایت مود فعال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*