رندرهای موتورولا اج پلاس

رندرهای موتورولا اج پلاس صفحه نمایش آبشاری این گوشی را نشان می‌دهند

برند Motorola قصد دارد با گوشی +Edge به جمع تولیدکنندگان دستگاه‌های پرچمدار بازگردد. به تازگی رندرهای موتورولا اج پلاس منتشر شده‌اند و چهره‌‌ی آن را نمایان کرده‌اند.

برای نخستین بار می‌توانیم طراحی موتورولا اج پلاس را از زوایای مختلف ببینیم. چیزی که بیش از همه جلب توجه می‌کند، خمیدگی لبه‌های نمایشگر است که تا روی فریم دستگاه، امتداد می‌یابد. پس در واقع، با یک صفحه نمایش آبشاری روبه‌رو هستیم. احتمالا همین ویژگی هم الهام‌بخش موتورولا برای نام‌گذاری گوشی بود (Edge به معنای لبه است).

همچنین حفره کوچکی در سمت چپ برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می‌شود. ظاهرا حسگر اثر انگشت هم از نوع درون صفحه‌ای است. در پشت گوشی، یک مجموعه دوربین سه‌گانه و فلش LED را می‌بینیم که با دو سنسور دیگر، همراهی می‌شود. احتمالا حلقه LED اطراف لوگوی موتورولا نیز به عنوان چراغ نوتیفیکیشن عمل خواهد کرد.

مطابق این تصاویر، گوشی موتورولا اج پلاس در لبه فوقانی خود یک جک 3.5 میلی‌متری دارد. درگاه USB-C، گریل اسپیکر و خشاب سیم‌کارت اما در لبه پایینی جای گرفته‌اند. دکمه‌های کنترل صدا و پاور هم در سمت راست قرار دارند.

رندرهای موتورولا اج پلاس

مشخصات فنی موتورولا اج پلاس

گزارش‌های قبلی از سایز 6.67 اینچی نمایشگر، رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی آن خبر می‌دادند. ظاهرا این گوشی به تراشه اسنپدراگون 865 تجهیز خواهد شد و از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود در دو نسخه با رم 8 یا 12 گیگابایتی عرضه شود.

سیستم عامل اندروید 10 خام و باتری 5170 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر ویژگی‌های منتسب به موتورولا +Edge هستند. اگر کنگره جهانی موبایل به علت شیوع ویروس کرونا لغو نشده بود، چه بسا تاکنون شاهد رونمایی از این پرچمدار بودیم؛ ولی حالا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*