کرونا در گیلان

تعداد قربانیان ویروس کرونا در گیلان به بیش از 200 نفر رسید (تکذیب شد)

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان اعلام کرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در گیلان به بیش از 200 نفر افزایش پیدا کرده و مردم نباید از خانه خود خارج شوند.

محمد حسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان عنوان کرد میزان شیوع ویروس کرونا در این استان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و قطع کردن زنجیره شیوع این ویروس تنها راه خروج از بحران است. این مقام مسئول با اشاره به این که زیرساخت‌های گیلان برای وضعیت فعلی مناسب نیست افزود استان قم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا یک بیمارستان جامع با 500 تخت را در نظر گرفت، اما در گیلان مبتلایان به صورت پراکنده بستری شده‌اند.

افزایش قربانیان ویروس کرونا در گیلان

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در ادامه بیان کرد تا به امروز مردم باور نکردند که این ویروس چقدر خطرناک بوده و همانند یک دشمن قدرتمند روبه‌روی آنها قرار گرفته است. وی افزود از مردم می‌خواهیم که برای جلوگیری از شیوع این ویروس در خانه‌های خود بماند. قربانی در مورد آمار فوت شدگان کرونا در استان گیلان نیز اعلام کرد تا به امروز بیش از 200 نفر در این استان جان خود را به دلیل ابتلا به کروناویروس از دست دادند و هم‌اکنون 800 تا 900 نفر نیز در گیلان به بیماری کویید-19 مبتلا هستند.

به‌روزرسانی 1 ساعت 18:

تکذیب فوت 200 نفر در گیلان بر اثر ابتلا به کرونا

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان مجددا اعلام کرد تعداد فوتی‌های استان گیلان از اول اسفند 16 روز پیش 200 نفر اعلام شده است و این تعداد فوتی بر اثر کرونا نبوده و تعداد زیادی از فوتی‌ها بر اثر بیماری‌های مختلف چون بیماری قلبی و تنفسی بوده و فقط 21 فوتی تست کرونا مثبت داشتیم. قربانی افزود تا به امروز 4500 بیمار ورودی به بیمارستان‌های گیلان ثبت شده است و بیش از 2250 نفر نیز مرخص شدند.