قیمت ایکس باکس وان سری اس

قیمت ایکس باکس وان سری اس چقدر خواهد بود؟

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد به جز ایکس باکس وان سری ایکس، یک کنسول ارزان‌تر به نام ایکس باکس وان سری اس (Xbox One Series S) نیز عرضه خواهد شد. حال سوال پیش می‌آید که قیمت این کنسول چقدر خواهد بود؟

مایکروسافت ابتدا نسخه‌ِ اصلی ایکس باکس وان را معرفی کرد، سپس چندی بعد از یک مدل اقتصادی به نام ایکس باکس وان اس پرده برداشت. آن‌ها سپس نسخه‌ی گران قیمت‌تر آن به نام ایکس باکس وان ایکس را رونمایی کرد. ما انتظار داریم همین فرمول را برای کنسول ایکس باکس وان سری ایکس نیز پیش بگیرد. از آنجایی که از عبارت «سری» در اسم این خانواده استفاده شده، انتظار می‌رود نسخه‌های مختلفی از آن عرضه شود.

قیمت ایکس باکس وان سری اس

حال این سوال پیش می‌آید که قیمت این کنسول‌ها چقدر خواهد بود؟ گزارشی به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد این خانواده صاحب یک مدل ارزان قیمت‌تر به نام ایکس باکس وان سری اس نیز هست که با قیمتی در حدود 300 دلار عرضه خواهد شد. این مدل دارای کدنام “Lockhart” است که به عنوان نسل جدید Xbox One S وارد بازار می‌شود. بر اساس شایعات، این کنسول از معماری Zen + Navi در بخش سخت افزاری خودش استفاده می‌کند.

هرچند هنوز هم 300 دلار قیمت ارزانی محسوب نمی‌شود، اما وقتی شایعاتی راجع به عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت و سونی با قیمتی در حدود 600 تا 800 را می‌شنویم، 300 دلار چیزی در حدود نصف آن‌ها می‌شود. با این حال ما مطمئن نیستیم یک کنسول با چنین اختلاف قیمتی، آیا می‌تواند نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برطرف کند یا خیر!

مایکروسافت در نسل فعلی کنسول‌های خود، به گونه‌ای عمل کرده است که تمام بازی‌ها صرف نظر از مدل اس یا مدل ایکس، قابل استفاده در تمام مدل‌های کنسول ایکس باکس وان هستند. امیدواریم قیمت این کنسول‌های نسل جدید به صورت رسمی تأیید شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وقتشه که قیمت اش رو ایدیت کنین

  2. لطفا کنسول ساخت غرب استکبار جهانی را معروف نکنید . اگر “مسئولین” ما به فکر جوانان این مرز و بوم اسلامی بودند ، “وانگهی” الان بهترین کنسول جهان را تولید میکردند . هم اکنون در دانشگاه صنعتی شریف توانایی ساخت بهترین کنسول تاریخ است ولی “مسئول” که فکر و ذکرشان را غرب استکبار خورده است ، [ اجازه نمی دهند .]