هواوی P40

پنج رنگ مختلف هواوی P40 و P40 Pro را در این رندرها ببینید

پوستر تبلیغاتی هواوی پی 40 و هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) به تازگی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر تبلیغاتی، پنج گزینه رنگ مختلف برای هواوی P40 و برادر بزرگتر آن ارائه خواهد شد.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی پرچمداران جدید هواوی یعنی هواوی پی 40 و پی 40 پرو در روز بیست و ششم مارس (هفتم فروردین 1399)، اطلاعات موثق بیشتری درباره آن‌ها در اختیارمان قرار می‌گیرد. گفتنی است گوشی هواوی پی 40 لایت چند روز پیش رونمایی شد، اما این محصول، تنها مدلی تغییر نام یافته از هواوی نوا 6 اس ای مخصوص بازارهای خارج از چین محسوب می‌شود. به همین دلیل چشممان به رونمایی دو گوشی کاملا جدید هواوی P40 و P40 Pro دوخته شده است.

یکی از نکات جذاب درباره آن‌ها بدون در نظر گرفتن بهره بردن از سبک طراحی متفاوت، پشتیبانی از 5G و داشتن دوربین منحصربه‌فرد، مجهز شدن به فروشگاه نرم افزاری اختصاصی هواوی با نام اپ گالری است.

بر اساس پوستر جدیدی که برای تبلیغ دو پرچمدار آتی غول چینی طراحی و منتشر شده است، آن‌ها در پنج گزینه رنگ مختلف ارائه خواهند شد. در مقایسه با پرچمداری همچون سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا که تنها دارای دو گزینه رنگ شبیه به یکدیگر است، این ویژگی متمایزکننده و بسیار جذاب به شمار می‌رود.

برای خرید پرچمداران هواوی از سری P می‌توانید یکی از رنگ‌های نارنجی، ارغوانی، سفید، مشکی و سبز تیره را انتخاب کنید. یکی دیگر نکات بسیار مهمی که بر اساس این پوستر به آن پی بردیم، شکل ماژول دوربین اصلی مدل پایه است. بر اساس اخبار قبلی، ماژول دوربین مورد استفاده در هواوی پی 30 پرو به هواوی پی 40 آمده و از یک دوربین کاملا متفاوت، در حد رقایت با دوربین پرچمدار سامسونگ، در هواوی پی 40 پرو استفاده خواهد شد. به همین دلیل انتظار نداریم دوربین هر دو مدل یکسان باشد. تصویر زیر، پنل پشتی مدل P40 را نشان می‌دهد.

پوستر تبلیغاتی هواوی P40 و P40 Pro

هواوی P40

طبق گزارش‌های قبلی، یک حفره شبیه به قرص روی نمایشگر هواوی پی 40 پرو ایجاد خواهد شد. این سبک طراحی نشان‌دهنده مجهز شدن آن به دوربین سلفی دوگانه است. پرچمداران هواوی در نیمه اول سال میلادی جاری از تراشه کایرین 990 5G قدرت می‌گیرند. دوربین اصلی هواوی P40 Pro در مجموع دارای پنج سنسور خواهد بود. با توجه به باب شدن استفاده از لنزهای پریسکوپی در دوربین‌های موبایل توسط هواوی پی 30 پرو، انتظار نداریم این قابلیت در جانشین آن حذف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*