گوشی هواوی نوا 5 تی

اینفوگرافی: برترین ویژگی‌های گوشی هواوی نوا 5 تی

در این اینفوگرافی می‌توانید با مزیت‌های رقابتی و برترین ویژگی‌های گوشی هواوی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T)،‌ جدیدترین گوشی هواوی برای بازار ایران آشنا شوید.

شرکت هواوی در اواخر سال 2019 میلادی از یک گوشی جدید با نام نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) رونمایی کرد که از نظر قیمت و مشخصات در رده‌ای بین میان رده‌ها و پرچمداران قرار می‌گیرد. این گوشی جدید که اکنون با قیمت حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد، دارای طراحی زیبا، نمایشگر کم حاشیه، دوربین چهارگانه و تراشه قدرتمندی است که باعث می‌شود ارزش خرید بالایی داشته باشد.

در قاب پشتی هواوی Nova 5T شاهد قرارگیری 4 دوربین شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز درون یک حفره کوچک بر روی نمایشگر قرار گرفته است. چیپست قدرتمند و 7 نانومتری کایرین 980 به همراه 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.1 و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP10 باعث شده با یک گوشی قدرتمند در اندازه پرچمدارانی مثل هواوی پی 30 پرو و میت 20 پرو روبه‌رو باشیم.

در نهایت، باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی، انرژی لازم برای استفاده بیش از یک روز از گوشی را برای شما فراهم می‌کند و به لطف شارژری با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گوشی خود را مجددا شارژ کنید. بدنه شیشه‌ای با طراحی زیبا، نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سیستم عامل اندورید 9 قابل ارتقا به اندروید 10، بلوتوث 5.0 و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی از دیگر ویژگی‌های شاخص هواوی نوا 5T به شمار می‌روند.

اکنون در گجت نیوز یک اینفوگرافی یا اطلاعات تصویری را برای شما آماده کرده‌ایم که با مشاهده آن می‌توانید با مزیت‌های رقابتی و برترین ویژگی‌های گوشی هواوی نوا 5 تی آشنا شوید.

اینفوگرافی گوشی هواوی نوا 5 تی

گوشی هواوی نوا 5 تی