گوشی های پرچمدار قدیمی

بهترین گوشی های پرچمدار قدیمی که در سال 2020 هم ارزش خرید دارند

اگر قصد خرید یک گوشی جدید ارزان‌تر از پرچمداران سال 2020 را دارید، ما در اینجا قصد داریم بهترین گوشی های پرچمدار قدیمی را معرفی کنیم.

برخلاف آنچه خود تولیدکنندگان می‌خواهند به کاربران بفهمانند، گوشی‌ها بیش از 1 سال دوام می‌آورند. هرچند تبلیغات مدل‌های جدیدتر ممکن است باعث شوند شما جذب آن‌ها شوید، ولی پیشینیان آن‌ها که چند ماه قبل‌تر عرضه شده‌اند نیز همچنان می‌توانند محصولات بسیار خوبی باشند. و احتمال این وجود دارد که حتی با نصف قیمت بتوانید آن‌ها را بخرید.

اگر برای خرید آیفون 11 پرو یا سامسونگ گلکسی اس 20 پرداختن بیش از 1000 دلار برایتان سخت است، ما در اینجا فهرستی از پرچمداران قدیمی‌تر را گردآوری کرده‌ایم که همچنان در سال 2020 می‌توانند گزینه‌ای جذاب و عالی برای خرید باشند.

گوشی‌های هوشمند هر سال چقدر پیشرفت می‌کنند؟

برای اینکه ذهن شما را نسبت به این قضیه که محصولات سال گذشته منسوخ کنند دور کنیم، در اینجا می‌خواهیم نگاهی به پیشرفت‌های حاصل شده در مدل‌های جدید بی‌اندازیم. بیشتر پرچمداران امسال به چیپست اسنپدراگون 865، نسبت به چیپست اسنپدراگون 855 سال گذشته تجهیز شده است. نظر اکثر تحلیلگران بر این است که اسنپدراگون 865 کوالکام 20 تا 25 درصد پیشرفته‌تر از نسل قبل خود شده است. در واقع پیشرفت‌های کلیدی آن در GPU پدیدار شده که از وضوح QHD با نرخ رفرش 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پردازنده‌ی جدید همچنین می‌تواند شارژ سریع‌تری را ارائه کند، با کیفیت بالاتری به ضبط فیلم بپردازد و پردازش دوربین بهتری را داشته باشد.

مودم 5G اسنپدراگون به صورت پیشفرض داخل اسنپدراگون 865 قرار ندارد و در قالب یک پکیج مستقل ارائه می‌شود. بنابراین نمی‌توان گفت که فناوری 5G منحصر به این چیپست است. بنابراین می‌تواند گوشی‌های قدیمی‌تری را نیز یافت که از نسل جدید فناوری ارتباطی پشتیبانی می‌کند. این چیپست جدید قابلیت‌های جدیدی را برای ارائه دارد و مانند هر سال، توانمندتر شده است. هرکسی که علاقه‌ای به این ارتقاء نداشته باشد، می‌تواند چند صد دلار بیشتر برای خرید یک گوشی جدید پس انداز کند.

سامسونگ گلکسی اس 10

گوشی های پرچمدار قدیمی

پرچمدار سال گذشته‌ی سامسونگ، گوشی گلکسی اس 10 همچنان هم یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. گرچه آن همانند گوشی‌های سری گلکسی اس 20 ارائه کننده‌ی نمایشگر 120 هرتزی نیست، اما در عوض خبری از برآمدگی بزرگ دوربین روی قاب پشتی آن نیست و قیمت آن نصف این گوشی مدرن است. هم اکنون سایت آمازون آن را با قیمت 409 دلار به فروش می‌رساند. از مزایای نمایشگر 120 هرتزی می‌توان فقط به اسکرول روان‌تر اشاره کرد، زیرا اکثر فیلم‌ها و بازی‌ها نمی‌توانند با نرخی فراتر از 60 هرتز اجرا شوند.

اپل آیفون ایکس

گوشی های پرچمدار قدیمی

اندک تغییرات طراحی که تا سال 2017 در خانواده آیفون‌ها اعمال شد، همراه با معرفی گوشی آیفون ایکس به کلی زیر و رو شد. هم اکنون نسخه‌های رفوربیشد این آیفون با قیمتی کمتر از 500 دلار در فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد. و با این قیمت، شما می‌توانید از پشتیبانی طولانی مدت اپل همراه با به‌روزرسانی‌های مستمر برای iOS و دوربین قابل اعتمادی که همچنان برای عکاسی عالی است بهره‌مند شوید.

وان پلاس 7 تی

گوشی های پرچمدار قدیمی

در حالی که برادر بزرگ‌تر آن، گوشی وان پلاس 7 تی پرو می‌تواند گزینه‌ی بسیار بهتری باشد، اما جای تعجب دارد که نسخه‌ی اصلی، توجهات را بیشتر به خودش جلب کرده است. این گوشی دارای سه دوربین شامل یک لنز ماکرو بسیار جذاب است که به شما اجازه می‌دهد در فاصله‌ای نزدیک از یک سوژه عکاسی کنید. ضمناً 8 گیگابایت رم نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای مالتی‌تسکینگ کافی است. و نمایشگر AMOLED آن به لطف نرخ رفرش 90 هرتزی، می‌تواند ناوبری بسیار روانی را به ارمغان بیاورد. وجود همه‌ی این قابلیت‌ها در یک گوشی با قیمتی در حدود 600 دلار سخت یافت می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت 9

گوشی های پرچمدار قدیمی

اگر به دنبال یک قلم هوشمند هستید و آن را در گوشی های پرچمدار قدیمی جستجو می‌کنید، هیچ گزینه‌ای بهتر از گلکسی نوت 9 نیست. شاید این گوشی کمی قدیمی و برای سال 2018 باشد، اما همچنین یکی از بهترین گوشی‌های دارای قلم برند سامسونگ است. شما با قیمتی در حدود 400 دلار، یک نمایشگر زیبای 6.4 اینچی Super AMOLED، حافظه‌ی 512 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند با بسیاری از پرچمداران کنونی رقابت کند.

گزینه‌هایی برای نخریدن

گوگل پیکسل

گوشی های پرچمدار قدیمی

در حالی که گوشی‌های قدیمی‌تر خوبی در بازار وجود دارد، اما برخی از آن‌ها نمی‌توانند در این رقابت جای بگیرند. به طور مثال در این رده نمی‌توان گوشی‌های پرچمدار پیکسل گوگل را پیشنهاد کرد. گرچه شما همراه با پیکسل 3 (یا پیکسل 4) یک دوربین عالی و سریع‌ترین دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید را در اختیار خواهید داشت، اما از نظر سخت افزاری و قدرت نمی‌تواند با دیگر محصولات رقابت کند.

در سال 2020، دنیای موبایل به سمت ظرفیت رم حداقلی 8 یا حتی 12 گیگابایتی برای برآمدن از پس وظایف سنگین اپلیکیشن‌ها و مالتی‌تسکینگ پیش می‌رود. با رم 4 گیگابایتی پیکسل 3، آن خیلی سخت می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای را تأمین کند.

اپل آیفون 8

گوشی های پرچمدار قدیمی

این درست است که آیفون 8 300 دلاری اپل به عنوان یک دروازه‌ی وسوسه‌انگیز برای سیستم عامل آی او اس خرید خوبی به نظر می‌رسد، اما شایعاتی در مورد یک گوشی به نام آیفون اس ای 2 شنیده می‌شود که ظاهرآً تا مدتی دیگر توسط اپل معرفی خواهد شد.

بر اساس شایعات، این گوشی یک نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تر از سایر آیفون‌های سال 2019 اپل است که همان مشخصات فنی را در زیر قابی شبیه به آیفون 8 ارائه می‌کند. این گوشی همچنین می‌تواند هم قیمت با گوگل پیکسل 3 ای باشد و دوربینی پایین‌رده‌تر از دوربین‌های رده بالای بازار را ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شیائومی نوت ۷ و نوت ۶ پرو هم هنوز خوبه

  2. درود
    جای خرید آیفون ایکس پیشنهاد می‌کنم آیفون۱۱ بخرید.
    هر دو گوشی یک قیمت هستند اما ۱۱ پردازنده بهتر و دوربین بهتر و باطری بهتر و دوسیمکارت بودن ارزش خرید بالاتری از ایکس داره. تفاوت کیفیت نمایشگر حتی برای اجرای بازی‌های گرافیکی در آیفون۱۱ رتینا اذیتتون نمیکنه و اصلاً متوجه تفاوتش با نمایشگر اولد ایکس نخواهید شد.

  3. این لیست شما همش الان تو بازار بالای ۷میلیون واس کاربرآب می خوره.

  4. تمام فرق گوشیهای جدید در سه سال اخیر با گوشی های قبل آنها فقط در میزان رم بالاتر حافظه بیشتر. تعداد لنزها بیشتر و امکانات نرم افزاری یا سخت افزاری هست وگرنه شما آگه بودجه حدود 2میلیون هم داشته باشی میتونید گوشی کارکرده یا که براتون عکس با کیفیت بالا.اجرای بازیهای به روز.تماشای فیلم خریداری کنید.یک مطلب هم بزارید گوشیهای پرچمداری که از سال 2014تا 2019 تولید شدن و هنوز هم با تمام کاستی های مختلف قابلیت استفاده دارند بزارید

  5. آیفون بیشتر واسه استفاده معمولی اونم یک یا دو ساعت تو روز مناسبه…به چه دردی میخوره فقط دوربینش خوبه

  6. البته ایفون 8 میزان تشعشع های مضرش بالاس و جالبه که بهترین گوشی 2019 که پی بیست بود رو نزاشتید می تونید تو سایت های خارجی دنبال یهترین گوشی 2019 بگردید البته ب زبان انگلیسی سرچ کنید

  7. پس شیایومی mi 9 کو؟؟؟ با این قیمتش که نصف بقیه پرچم دارای سامسونگ.. هست ارزش خرید نداره؟؟!!!!!