بنر تبلیغاتی هواوی پی 40

بنر تبلیغاتی هواوی پی 40 علاوه بر نمایش برآمدگی زیاد دوربین، تاریخ عرضه آن را تأیید می‌کند

بنر تبلیغاتی هواوی پی 40 دو هفته مانده به رونمایی رسمی گوشی منتشر شد. در این بنر به تاریخ رونمایی گوشی هواوی پی 40 و پی 40 پرو (Huawwei P40 Pro) اشاره شده است.

دوربین هواوی P40 Pro به دو لنز مخصوص زوم مجهز است! منحصربه‌فردترین ویژگی این دوربین را باید ارائه زوم اپتیکال 10 برابری دانست! در حال حاضر، بیشترین میزان زوم اپتیکال در پرچمدارانی همچون سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و هواوی پی 30 پرو حداکثر 5 برابر است! استفاده از یک لنز پریسکوپی با چنین توانایی، به افزایش ضخامت دوربین منتهی خواهد شد. در بنر تبلیغاتی هواوی پی 40 و پی 40 پرو نیز شاهد برآمدگی زیاد پنل پشتی هستیم.

هواوی در روز بیست و ششم مارس (هفتم فروردین 1399) پرچمداران جدیدش را معرفی خواهد کرد. این مرتبه قرار است برخلاف سال‌ها قبل، به صورت همزمان سه گوشی رده بالا از سری P رونمایی شود. چهارمین عضو خانواده P40 به عنوان محصولی اقتصادی، چند روز پیش با نام هواوی پی 40 لایت رونمایی شد. دو هفته مانده به رونمایی رسمی پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پریمیوم ادیشن، بنر تبلیغاتی آن‌ها با اشاره به زمان معرفی رسمی محصولات در شهر پاریس منتشر شد. در این بنر، برآمدگی دوربین از زاویه کناری به تصویر کشیده شده است.

تراشه سه گوشی رده بالای آتی هواوی کایرین 990 5G خواهد بود. این چیپست دارای یک مودم موبایل 5G بوده و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل را در گوشی‌های قدرت گرفته از آن به ارمغان می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*