کیت تشخیص کرونا

کیت تشخیص کرونا ایرانی تا فروردین 99 به بازار عرضه می‌شود

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت کیت تشخیص کرونا توسط متخصصان داخلی تولید شده و در فروردین 99 به بازار خواهد شد.

مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد بهترین روش درمان کروناویروس در حال حاضر تشخیص سریع بیماران است که هم‌اکنون پزشکان با استفاده از کیت‌های تشخصی می‌توانند بیماران در سریع‌ترین زمان شناسایی کنند. وی افزود در همین راستا متخصصان داخلی وارد عمل شده و در حال ساخت کیت تشخیص کرونا ایرانی هستند.

عرضه کیت تشخیص کرونا ایرانی تا فروردین 99

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه بیان کرد در شرایط فعلی پزشکان برای شناسایی بیماران مبتلا با کرونا از کیت‌های تشخیصی که تحت عنوان کمک و خرید از سوی سازمان بهداشت جهانی، کشور چین و یونیسف به ایران وارد شده است، استفاده می‌کنند، اما ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی را منتشر کرد و از شرکت‌های دانش‌بنیان خواست تا برای ساخت کیت تشخیص ویروس کرونا بومی وارد عمل شوند.

مصطفی قانعی در ادامه افزود پس از این که برای ساخت کیت تشخیص کرونا بومی فراخوانی را منتشر کردیم، بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام آمادگی کردند که از میان 50 شرکت داوطلب با 5 شرکت برای ساخت این کیت‌ها قرارداد امضا کردیم. وی خاطرنشان کرد در همین راستا کیت تشخیص بومی تا فروردین 99 به بازار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*