کتاب پیشگویی

کتاب پیشگویی نوشته سیلویا براون در سال 2008 ویروس کرونا را پیش بینی کرده بود

در بخشی از کتاب پیشگویی به نوشته سیلویا براون در سال 2008 آمده است که در سال 2020 یک ویروس خطرناک با علائمی مشابه ویروس کرونا جان بسیاری از مردم را خواهد گرفت.

سیلویا سلست براون که به عنوان یک نویسنده جنجالی شناخته می‌شود، مدعی بود به دلیل این که یک واسطه روحی است می‌تواند با توانایی‌های ماورایی خود آینده را پیش‌بینی کند. البته بیشتر پیشگویی‌های این نویسنده غلط از آب در می‌آمدند و به همین دلیل همواره با انتقادهای فراوانی مواجه می‌شد. سیلویا براون که متولد 19 اکتبر 1936 بود در 20 نوامبر سال 2013 درگذشت و جنجال‌های متعددش نیز به پایان رسید. اما اکنون پس از شیوع گسترده کروناویروس مجددا نام این نویسنده جنجالی به سر زبان‌ها افتاده است.

پیشگویی ویروس کرونا در کتاب سیلویا براون

سیلویا براون در سال 2008 کتابی را با نام کتاب پیشگویی نوشت و به بازار عرضه کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت. اما مهم‌ترین موضوع آن که اکنون بیش از پیش به آن توجه می‌شود، پیش‌بینی شیوع ویروس خطرناکی است که طبق این کتاب در سال 2020 شیوع پیدا می‌کند و جان بسیاری از مردم را خواهد گرفت. در این کتاب به علائم این ویروس خطرناک نیز اشاره شده است که با علائم ویروس کرونا شباهت‌های زیادی دارد. سیلویا براون در کتاب پیشگویی خود این ویروس را مشابه بیماری‌های ذات‌الریه دانست که به دستگاه تنفسی انسان حمله می‌کند و مرگ بیمار را به همراه دارد. جالب اینجاست که این نویسنده از مخاطبان خود خواسته بود همواره دست و صورت خود را بشویند و به صورت روزانه حمام کنند.

بخشی از کتاب پیشگویی سیلویا براون

اخیرا تصویری از یک صفحه‌ی کتاب پیشگویی سیلویا براون در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت؛ صفحه‌ای که نوشته‌های آن به نوعی شیوع ویروس خطرناکی چون ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بود. متن این صفحه از کتاب پیش‌گویی سیلویا براون به شرح زیر است:

این بیماری به قدری واگیردار خواهد بود که مبتلایان به آن به ناچار قرنطینه خواهند شد و چهار تا پنج سال ترس و وحشت همه جا را فرا خواهد گرفت تا این که کشف شود که ترکیبی از جریان برق و گرمای زیاد قارچ و باکتری‌های ایجاد کننده آن را از بین می‌برد.

تا سال 2020 مردم بیش از هر زمان دیگری در اماکن عمومی از ماسک‌های جراحی و دستکش‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. علت این کار شیوع یک بیماری شدید شبیه ذات‌الریه خواهد بود که به ریه‌ها و نای حمله می‌کند و به شدت در برابر درمان مقاومت است.

این بیماری به طور ویژه‌ای گیج‌کننده خواهد بود؛ زیرا بعد از آن که در یک زمستان ترس و وحشت مطلق ایجاد می‌کند تا 10 سال بعد کاملا ناپدید می‌شود و باعث می‌شود که هم منبع بیماری و هم درمان آن اسرارآمیز باشد.

ماسک‌ها و دستکش‌های لاستیکی در محیط‌های پرخطر چیزهای خوبی هستند و خدا می‌داند که خودم در مسائل بهداشتی سردسته همه هستم؛ هر روز حمام کنید یا دوش بگیرید.

کتاب پیشگویی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یه کارتون هم به اسم سیمپسون ها کرونا رو پیش بینی کرده بوده
    این کارتون ماجراهای زیادی و پیش بینی کرده بوده و تا به امروز همه چیش به واقعیت تبدیل شده قسمت جالب این جاست که آخرین پیشگویی‌ این کارتون در مورد مرگ و ترور ترامپ درسال ۲۰۲۰هستش که ما منتظریم هرچه زودتر به حقیقت تبدیل شه

    • یکم به جای دنبال کردن پیج های زرد، مطالب مفیدتری دنبال کنین
      سیمپسون ها هیچ پیشگوئی انجام ندادن
      اون ماجرای ویروس هم بعد شیوع سارس ساخته شد ربطی به کرونا نداره
      مزخرفات درباره ترامپ هم همینطور

    • ترور سلیمانی منظورشون بوده حتما ، به دستور ترامپ !!!!!

    • جهت اطلاع شما من تمامی قسمت های سیمپسون ها ( بیش از 1000 قسمت ) رو دیدم ( البته این تماشا از روی دل خوشی نبوده و برای ترجمه این سریال رو دیدم )
      با بگم تمامی اطلاعاتی که در سایت های داخلی و پیج ها راجب ترامپ مطرح میشه و تصاویری که راجب این فرد از سیمپسون ها برداشت میشه همش مربوط به بعد از ریاست جمهوری ترامپ هست که در سال 2017 اضافه شد.
      راجب ویروسی که در سیمپسون ها منتشر میشه هم این موضوع مربوط به سال 2002 و پس از انتشار ویروس سارس از چین هست.
      لطفا یکم مطالعه کنین و بدون اینکه چیزیو بگید کامنت نزارید.
      التماس تفکر

      • یعنی این کارتون بیشتر از هزار قسمت داره؟
        آفرین به پشتکارت
        اگه این پشتکار رو تو زمینه بمب هسته ای خرج میکردی الان ایران هم صاحب بمب های اتم بود و دیگه لازم نبود ترامپ و اسراییل شاخ و شونه بکشن دا دا

  2. وژدانن برگام ریختش