گوشی آنر 30 اس

منتظر گوشی آنر 30 اس با دوربین چهارگانه و فناوری 5G باشید

اطلاعات تازه‌ای از گوشی آنر 30 اس (Honor 30s) برند زیرمجموعه هواوی منتشر شده که به دوربین چهارگانه پشتی و فناوری 5G در آن اشاره دارد.

ما اطلاعات اختصاصی را در مورد گوشی آنر 30 اس کسب کرده‌ایم. گوشی‌های خانواده آنر 30 اواخر ماه جاری میلادی در چین رونمایی خواهند شد. در اینجا ما قصد داریم هرآنچه از بالارده‌ترین عضو این خانواده می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

این گوشی به لطف چیپست جدید کایرین 820، از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و نخستین گوشی میان‌رده‌ی شرکت هواوی با پشتیبانی از این فناوری ارتباطی مدرن خواهد بود. همچنین Honor 30s از فناوری شارژ پرسرعت 40 وات (10 وات در 4 آمپر) پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر 30 اس

اما روز گذشته رندری از این دیوایس منتشر شد که قاب پشتی آن را به نمایش می‌گذارد. در این رندر، دوربین چهارگانه‌ای را در یک ماژول مستطیلی‌شکل در سمت چپ قسمت بالایی قاب گوشی می‌بینیم که شباهت زیادی با ماژول دوربین گوشی‌های سری آنر وی 30 دارد؛ با این تفاوت یک یک لنز اضافه‌تر در زیر فلاش جای گرفته است.

سازنده برای یک دست کردن قاب پشتی، اسکنر اثر انگشت را به فریم کناری قاب برده است (درست مانند آنر 20 اس در سمت چپ فریم قرار خواهد داشت). در مورد قیمت این محصول نیز هنوز صحبتی نشده است، اما نسخه‌ی سال گذشته‌ی آن مدل آنر 20 اس با قیمت پایه‌ی 265 دلاری روانه‌ی بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تعریف هاش که خیلی عالیه اما باید دید اون جور که میگن واقعا هست یا نه