گوشی فوجیتسو Arrows 5G

مشخصات و تصاویر گوشی فوجیتسو Arrows 5G پیش از رونمایی فاش شد

فوجیتسو Arrows 5G یک گوشی پرچمدار با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین سه‌گانه است که در آینده نزدیک، وارد بازار می‌شود.

اخیرا شرکت کوالکام فهرستی را از گوشی‌های در راه که به تراشه اسنپدراگون 865 مجهز خواهند بود، منتشر کرد. در این لیست علاوه بر تولیدکنندگان مطرح موبایل، نام محصولی از Fujitsu دیده می‌شد. حالا با ظاهر شدن تصاویر و مشخصات گوشی فوجیتسو Arrows 5G روی وب‌سایت کمپانی سازنده، آشنایی بهتری با این پرچمدار پیدا کرده‌ایم؛ هرچند که این اطلاعات پس از مدتی از روی سایت، حذف شدند.

مشخصات گوشی فوجیتسو Arrows 5G

این گوشی هوشمند با شماره مدل F-51A یک نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های بسیار خمیده دارد. سایز صفحه نمایش، 6.7 اینچ و رزولوشن آن، فول اچ دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) است. در ضمن با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هم میزبانی می‌کند.

تراشه اسنپدراگون 865 برای پردازش اطلاعات، از رم 8 گیگابایتی دستگاه کمک می‌گیرد. ظرفیت حافظه داخلی، 128 گیگ و سیستم عامل گوشی، اندروید 10 است.

فوجیتسو Arrows یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد؛ اما در پنل پشتی، ماژول دوربین مربع‌شکلی را با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی می‌بینیم. یک دوربین 16.3 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED دوگانه، سایر اجزای ماژول هستند. از قابلیت‌های این مجموعه دوربین باید به فیلم‌برداری 4K، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال 3x اشاره کنیم. حتی کاربران برای ویرایش آنی تصاویر، می‌توانند از وجود Adobe Photoshop Express بهره ببرند.

باتری 4070 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی 5G از فناوری شارژ سریع USB پاور دلیوری پشتیبانی می‌کند. برخورداری از استاندارد IP68 (مقاوم در برابر آب و غبار)، پشتیبانی از وای-فای 6، بلوتوث 5.1، جی پی اس و NFC از دیگر ویژگی‌های موبایل جدید فوجیتسو به شمار می‌روند. البته رادیو FM، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C را نیز نباید از قلم بیندازیم.

ابعاد دستگاه، 164x76x7.8 میلی‌متر است و وزنش به 180 گرم می‌رسد. هنوز قیمت فوجیتسو Arrows 5G مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که در بهار 2020 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای جان فدای هر چی گوشی ژاپنی و شرکت با اصالت ژاپنی برم
    خیلی خیلی خوشحالم که شرکت با اصالت فوجیتسو وارد ساخت گوشی شده
    با اینکه برای بار اول هست
    مشخصات عالی و طراحی زیبا و دلچسبی داره