ابتلای تیم کوک به کروناویروس

آیا مدیرعامل اپل، تیم کوک به کروناویروس مبتلا شده است؟

اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد تیم کوک مدیرعامل اپل و یکی دیگر از مدیران این شرکت به نام ادی کیو، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ویروس همه‌گیر کرونا بیش از 150 هزار نفر را در سراسر جهان درگیر خودش کرده و اخیرآً با شدت بیشتری درحال جولان دادن در ایتالیا و اسپانیا است. چندین سیاست‌مدار و مدیرعامل نیز در میان انبوه مبتلایان هستند  و حالا به نظر می‌رسد دو شخص مهم در رأس کمپانی اپل نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

طبق گزارش Variety، تست کروناویروس (کووید-19) لوسین گرینجه، مدیرارشد اجرایی یونیورسال موزیک مثبت اعلام شده است. این خبر فقط چند هفته بعد از مراسم تولد شصت سالگی او که مدیرعامل اپل تیم کوک و نایب رئیس بخش نرم افزاری و سرویس‌های این شرکت، ادی کیو نیز در این جشن حضور داشتند، اعلام شده است.

تیم کوک چگونه می‌تواند کرونا گرفته باشد؟

علائم کووید-19 به طور معمول از 2 تا 14 روز پس از ابتلا ظاهر می‌شوند، گرچه در برخی موارد این علائم حتی می‌توانند طولانی‌تر باشند. مهمانی گرینجه 16 روز پیش برگزار شد و این بدان معناست که کوک و کیو حتی اگر علائمی نداشته باشند، هنوز هم ممکن است در معرض خطر باشند. در حال حاضر مشخص نیست این دو مدیر تست کرونا داده‌اند یا خیر. نماینده‌ی شرکت اپل نیز از ارائه‌ی اطلاعات به خبرنگاران Variety نیز خودداری کرده است.

اپل طی روزهای اخیر اقدامات خودش را در واکنش به شیوع این ویروس همه‌گیر اعلام کرده است. به طور مثال تمام فروشگاه‌های این شرکت در خارج از چین تا نهم فروردین ماه بسته خواهند بود. این شرکت همچنین 15 میلیون دلار برای مبارزه با این ویروس هزینه کرده است. همچنین کارمندان و تمام کارگران اپل، صرف نظر از اینکه شرایط کار حضوری را دارند یا خیر، کلیه‌ی حقوق و دستمزد خود را در این مدت دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*