گوگل پلی استور در گوشی های هواوی

آموزش نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی

برای نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی روشی ساده وجود دارد. در حالت عادی استفاده از فروشگاه Google Play Services در گوشی های Huawei میسر نیست، مگر این که تحریم‌ها را دور بزنید!

بررسی اپ گالری به عنوان فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی هواوی نشان داد این بازار، با وجود قدم برداشتن برای تبدیل شدن به سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ دنیا بعد از اپ استور و گوگل پلی استور، هنوز با محدودیت‌ها و کمبودهای فراوانی رو به رو است. در این مطلب، نصب و استفاده از دو فروشگاه APKPure و آمازون اپ استور را پیشنهاد کردیم. اما اگر قادر به نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی باشید، همه این مشکلات برطرف خواهند شد!

وقتی دلایل تحریم هواوی از زبان گوگل تشریح شد، این شرکت به طور واضح اعلام کرد به دستور دولت آمریکا، حق استفاده از خدمات و محصولاتش را از بزرگترین شرکت چینی گرفته است. اگرچه اندروید پلتفرمی متن باز است، اما بدون استفاده از Google Play Services تعداد زیادی اپلیکیشن، شامل همه برنامه‌های متعلق به گوگل اجرا نمی‌شود. البته راه‌هایی برای دو زدن تحریم هواوی توسط آمریکا وجود دارد! در یکی از مطالب قبلی به آموزش نصب اپلیکیشن‌ های گوگل روی گوشی های هواوی پرداختیم. این مرتبه به طور ویژه، روشی را برای نصب Google Play Services معرفی می‌کنیم.

نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی

نرم افزار Chat Partner با حجم 147 مگابایت، ابزاری است که برای خنثی‌سازی تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی استفاده می‌کنیم. در نظر داشته باشید این روش‌ها غیر رسمی بوده و توسط هواوی تایید نشد‌ه‌اند. از طرفی گوگل کاربران را از روی آوردن به این روش‌ها منع می‌کند. البته غیر از این نمی‌توان انتظار داشت. هیچ شرکتی (مخصوصا گوگل) مایل به دور خوردن نیست! در هر صورت، به عقیده اصلی‌ترین توسعه‌دهنده اندروید، سایدلود کردن اپلیکیشن های گوگل پلی استور برای کاربران هواوی ایمن نیست.

بعد از نصب و اجرای برنامه، روی گزینه Detect Device و سپس Repair Now ضربه زده و سپس Activate را لمس کنید. بعد از یک مرتبه ری‌استارت کردن گوشی هواوی خود، به گوگل پلی استور دسترسی خواهید داشت. وارد فروشگاه شده و از طریق حساب کاربری گوگل خود لاگین کنید. نکته بسیار جالب درباره این روش نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی اینجاست که بعد از اتمام کار، قادر به حذف Chat Partner خواهید بود!

نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی

این روش را برای تست، روی گوشی هواوی پی 40 لایت با موفقیت امتحان کردیم. با این حال بعد از تلاش برای استفاده از گوگل پلی استور در گوشی هواوی میت 30 پرو، ارور “Not Certified” در فروشگاه ظاهر شد. البته هواوی میت 30 پرو مورد بررسی جزو نسخه‌های اولیه‌ی مخصوص بررسی تخصصی بود، به همین دلیل رفتار Chat Partner احتمالا در نسخه‌های عرضه شده به بازار متفاوت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این برنامه دیگه از کار افتاده به طوریکه وقتی باز میشه خطای در دسترس نبودن اینترنت رو میده
    لطفا دنبال روش دیگری باشید

  2. مگه کوشی های هواوی تحریم نشده بودن ؟؟؟

  3. لطفا روش راه اندازی Google Play Services رو برای گوشی های جدید هواوی بروز کنید …