آیفون 9

آیفون 9 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی در راه است

بسیاری در انتظار رونمایی اپل از iPhone 9 هستند. اما ظاهرا نسخه بزرگ‌‎تر این گوشی هم با نام آیفون 9 پلاس و نمایشگر 5.5 اینچی عرضه خواهد شد.

بر اساس یک گزارش تازه، کدهای موجود در آی او اس 14 از وجود آیفون 9 پلاس خبر می‌دهد. اعضای این خانواده به عنوان ارازن‌ترین گوشی‌های اپل، جانشین آیفون 8 و 8 پلاس خواهند شد. شایعاتی درباره تجهیز آن‌ها به چیپ A13 Bionic اپل هم شنیده می‌شود؛ یعنی همان تراشه‌ای که قدرت‌بخش سری آیفون 11 است.

احتمال همراهی آیفون 9 با مدل پلاس 5.5 اینچی

با توجه به تقاضای بالا برای آیفون 11 و آیفون 10 آر، می‌توان حدس زد که بازار موبایل از مدل‌های ارزان‌تر آیفون استقبال می‌کند. البته مشخص نیست که آیا طراحی از مد افتاده‌ی این گوشی‌های جدید، باب میل مشتریان خواهد بود یا خیر؟

احتمالا به جای سیستم تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت TouchID در آیفون ۹ و آیفون ۹ پلاس حفظ خواهد شد. همچنین باید انتظار حاشیه زیادی در بالا و پایین صفحه نمایش آن‌ها داشته باشیم. ناگفته نماند به دلیل مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا در زنجیره تامین اپل به وجود آورده است، عرضه این گوشی‌ها با تاخیر همراه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همین الان ایفونای پارسال(بعد از گذشت یک سال) زیر ۹تومن نیستن، اونوقت انتظار دارید ایفونای جدید این قیمت باشن؟ ارزون ترین مدلشون تا ۳ماه اینده زیر ۱۵تومن نمیاد.. (با احتساب این که دلار از ۱۱تومن بیشتر نشه)

  2. گوشی های 150 دلاری اندرویدی رو با این گوشی مقایسه کنید، ببینید تعصب نابه جا بعضی ها رو چه قدر احمق نشون میده

    این گوشی رو هر کس بخره و یک ساعت استفاده کنه، با نصف قیمت هم نمی تونه بفروشه

    گوشی های تمام صفحه (دارای ناچ و حفره و پاپ آپ و …)
    گوشی های دارای 3 دوربین (عمیق و عریض و …)
    گوشی های با صفحه نمایش “6.4
    گوشی های با رزولیشن +FHD
    و …

    باید گریست

    با سپاس