استوریهای اینستاگرام

مخفی کردن برخی استوری های اینستاگرام از کاربران مشخص امکان‌پذیر خواهد شد

در حال حاضر با مخفی کردن استوری های اینستاگرام از یک سری کاربر، آن‌ها به طور کامل قادر به تماشای پست‌های موقت نخواهند بود. به زودی می‌توان فقط تعدادی استوری مشخص را از دید افراد مورد نظر پنهان کرد.

کاربر توئیتری با نام جین منچان وانگ (Jane Manchun Wong) اغلب اخبار مربوط به اینستاگرام را پیش از عمومی شدن آن‌ها در اختیارمان قرار می‌دهد. وی اخیرا به تلاش فیس بوک برای افزودن قابلیتی جدید به نام Quiet Mode به پلتفرم خود و اضافه کردن قابلیتی به نام Mirror Story Camera به اینستاگرام اشاره کرده است.

وی مدعی است اینستاگرام تست این قابلیت را توسط تعدادی کاربر مشخص، شروع کرده است. در حال حاضر، با ورود به تنظیمات مربوط به بخش استوری می‌توانید کاربران مورد نظر را از تماشای استوری های خود منع کنید. با اضافه شدن نام آن‌ها به بلک لیست، امکان تماشای همه پست‌های موقت سلب خواهد شد. آپدیت آتی اینستاگرام به شما اجازه خواهد داد فقط یک سری استوری مشخص (نه همه) را از دید کاربران دلخواه مخفی کنید.

در حال حاضر نمی‌توان به ازای هر پست در استوری یک بلک لیست جداگانه داشت. افراد قرار گرفته در لیست سیاه به طور کامل از تماشای استوری های اینستاگرام شما منع می‌شوند. در به‌روزسانی جدید می‌توانید برای هر استوری یک بلک لیست مجزا ایجاد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی پستا هم میشه هاید کنیم؟؟