ال جی G9 ThinQ

ال جی G9 ThinQ یک گوشی میان رده با تراشه اسنپدراگون 765 جی خواهد بود

گوشی ال جی G9 ThinQ یک پرچمدار نخواهد بود و گوشی میان رده‌ای با تراشه اسنپدراگون 765 جی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین چهارگانه در پشت است.

گوشی های هوشمند سری G ال جی به عنوان گوشی های پرچمدار این برند کره‌ای شناخته می‌شوند، اما حالا طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد این روند تغییر می‌کند و یک گوشی میان رده در این خانواده عرضه می‌شود. گفته می‌شود ال جی خط تولید گوشی های هوشمند خود را مجددا بازسازی کرده و گوشی ال جی جی 9 تینکیو (LG G9 ThinQ) به عنوان یک گوشی میان رده به جای یک پرچمدار عرضه خواهد شد.

ال جی G9 ThinQ

منابع خبری می‌گویند ال جی G9 ThinQ به جای تراشه پرچمدار اسنپدراگون 865 به تراشه میان رده اسنپدراگون 765 جی 5G مجهز می‌شود. گفته شده که ال جی پس از بررسی بازار و میزان موفقیت‌های گوشی های هوشمندش، این تصمیم را گرفته است. اگر این شرکت کره‌ای گوشی هوشمندی را با چیپست اسنپدراگون 865 تولید و عرضه کند، قیمت آن از 1000 دلار نیز فراتر خواهد رفت و در این بازه قیمتی، مردم ترجیح می‌دهند گوشی پرچمدار آیفون یا سامسونگ را بخرند. ولی با وجود تراشه اسنپدراگون 765G در دل گوشی و احتمالا برخی ویژگی‌های رقابتی دیگر، ال جی G9 می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد و به موفقیت بیشتری برسد.

قیمت احتمالی و ویژگی‌های ال جی G9 ThinQ

انتظار می‌رود ال جی جی 9 در این ماه عرضه شود و احتمالا تا آخر همین هفته معرفی خواهد شد. هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت این گوشی اعلام نشده، اما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که قیمت آن مشابه با نوکیا 8.3 5G که به تازگی معرفی شده، باشد. قیمت این گوشی نوکیا از 599 یورو شروع می‌شود.

رندرهای منتشر شده از اوایل ماه ژانویه از ال جی جی 9 نشان می‌دهند که گوشی جدید ال جی دارای صفحه نمایش OLED با ناچ قطره‌ای، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و 4 دوربین در پشت است. همچنین یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل و جک هدفون در این گوشی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اسنپدراگون ۷۶۵ و باتری ۴۰۰۰ با قیمت ۷۰۰ دلار؟
    خیلی گرونه…

  2. الجی کاراش عجیبه
    الجی جی ۹ از الجی جی ۸ ضعیف تره😊
    حداقل اسمشو بزاره جی ۹ لایت

  3. 400 دلار اختلاف سخت افزاری!!!

    با سپاس