رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو

رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو طراحی طرفداران هواوی را در اینجا ببینید

یکی از طرفداران شرکت هواوی اقدام به طراحی رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو (Huawei Mate 40 Pro) کرده است که المان‌های جالبی نظیر ماژول دوربین مثلثی را روی این گوشی به نمایش می‌گذارد.

گرچه هنوز فاصله‌ی نسبتاً زیادی تا رونمایی از گوشی جدید سری میت هواوی باقی مانده است، اما اکنون رندر مفهومی عضو ارشد این خانواده در فضای مجازی دست به دست بین کاربران می‌چرخد. یکی از طرفداران هواوی، رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو را طراحی کرده که تماشای آن خالی از لطف نیست. البته توجه داشته باشید که این رندر رسمی نیست و ممکن است محصول اصلی کاملاً با آن متفاوت باشد. هرچند این یک رندر مفهومی است، اما طراح آن از پتنت‌ها و طرح‌هایی که پیش از این توسط هواوی به ثبت رسیده و در اینترنت دیده‌ایم، الهام گرفته است.

رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو

رندر مفهومی هواوی میت 40 پرو

این طرح، یک گوشی بدون بریدگی و حفره را به نمایش می‌گذارد. بدان معنا که یک نمایشگر از دو طرف منحنی و حاشیه‌های حداقلی در بالا و پایین آن حضور دارد. این طرح دنباله رو همان فیزیولوژی میت 30 پرو است که به خاطر استفاده از نمایشگر منحنی، کلیدهای فیزیکی تنظیم ولوم صدا را حذف کرده بود، اما همچنان یک دکمه‌ی پاور روی آن قرار داشت. این رندر همچنین نسبت ابعاد صفحه‌ی بسیار بالایی را به لطف حضور دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره‌ی 3 بعدی به کار رفته در یک بخش فیزیکی جداگانه در بالای قاب گوشی، به رخ می‌کشد.

در پشت، ماژول دوربین چهارگانه‌ای یافت می‌شود که شامل لنزهایی با برند لایکا می‌شود. برخلاف ماژول‌های دوربین مربعی و گرد، در رندر گوشی هواوی Mate 40 Pro از یک ماژول مثلثی برخوردار است که شبیه به یک طرح هرمی وارونه می‌ماند. در واقع این رندر کانسپت می‌تواند تلفیقی از رندرها و طرح‌های مفهومی باشد که تطی چند مدت اخیر از شرکت هواوی در اینترنت دیده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعاً باید یک فکر برای طراحی دوربین‌ها بکنه یک کمپانی میاد دوربینش را به صورت دایره ای میسازم یه دونه کمپانی دیگه میاد دوربینش را به صورت مثلثی میسازه یک مستطیل و هیچ کدوم اش ام جالب نیست