آپدیت جدید گلکسی اس 10 و نوت 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 با همراهی قابلیت های گلکسی اس 20 در مسیر عرضه‌ی جهانی است

آپدیت جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ با همراهی قابلیت های گلکسی اس 20 در راه است. بنابراین صاحبان پرچمداران سال گذشته‌ی این شرکت نیز می‌توانند از قابلیت‌های مدرن توسعه یافته توسط سامسونگ در گوشی خود بهره‌مند شوند.

سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرد که قابلیت های گلکسی اس 20 را همراه یک به‌روزرسانی نرم افزاری به گوشی‌های سری نوت و اس 10 خواهد آورد. آپدیت جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ ارائه کننده‌ی قابلیت‌هایی نظیر Single Take، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Night Mode، حالت Night Hyperlapse، حالت Pro Video، حالت Quick Share و Easy Share است که از گوشی‌های سری گلکسی اس 20 به ارث رسیده و تا چند روز دیگر در اختیار پرچمداران سال گذشته‌ی سامسونگ قرار خواهد گرفت.

گوشی‌ساز کره‌ای تأیید کرده است که همه‌ی این قابلیت‌های جدید به گوشی‌های گلکسی اس 10 ای، اس 10 معمولی، اس 10 پلاس، نوت 10 و نوت 10 پلاس افزوده خواهد شد. البته یک استثنا در اینجا وجود دارد: حالت Night Hyperlapse و Night Mode بهبود پیدا کرده به نسخه‌ی نوت 10 لایت اضافه نخواهند شد. به جز این دو مورد، این گوشی نیز دیگر قابلیت‌ها را دریافت می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های جدید این پرچمداران نه چندان دور،‌ می‌توان به فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه از طریق دوربین سلفی و فیلترهای سفارشی در اپلیکیشن دوربین و اضافه شدن دو قابلیت Clean View و Quick Crop به اپلیکیشن گالری تصاویر اشاره کرد. این به‌روزرسانی همچنین شامل پچ امنیتی آوریل سال 2020 نیز هست و سامسونگ نسخه‌ی رابط کاربری One UI را با آن به 2.1 تغییر می‌دهد.

آپدیت جدید گلکسی اس 10 و نوت 10

اندازه‌ی این فایل به‌روزرسانی در حدود 1.5 گیگابایت است و هم اکنون در اختیار کاربران کشورهای آلمان و سوئیس قرار گرفته است. اگر تا کنون نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، بررسی کنید شاید بتوانید از طریق بخش تنظیمات و منوی Software Update در گوشی خود، آن را به صورت دستی دانلود کنید.

اگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باآپدیت قابلیت سینگل تیک هم بش اضافه میشه