بهترین گوشی های جدید سامسونگ

بهترین گوشی های جدید سامسونگ برای خرید از ارزان تا گران‌ترین

طرفدار سامسونگ هستید و به جز محصولات این شرکت گزینه‌ی دیگری برای خرید گوشی ندارید؟ ما با معرفی بهترین گوشی های جدید سامسونگ شما را در انتخاب ارزان‌ترین تا گران‌ترین مدل این شرکت یاری خواهیم کرد.

بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان، به خاطر یک دلیل بیشترین سهم را از بازار موبایل ربوده است. از زمان عرضه‌ی نخستین گوشی سری گلکسی S، سامسونگ به طور خستگی‌ناپذیری به دنبال امکاناتی نظیر پنل‌های نمایشگر منحصر به فرد OLED یا فناوری دوربین نوآورانه‌ای نظیر فوکوس Dual Pixel برای ایجاد کردن تمایز نسبت به سایر رقبا بوده است. انحنادار کردن لبه‌های نمایشگر، طراحی نمایشگر بدون حاشیه‌ی Infinity Display Premium Hole برای گلکسی نوت 10 پلاس و دوربین سه‌گانه‌ی آن با عملکرد عالی در عکاسی شبانه نسبت به سایر همتایان نیز از دیگر تلاش‌های مثبت گوشی‌ساز کره‌ای محسوب می‌شوند.

البته نقدی هم مبنی بر اینکه سامسونگ سامسونگ تعداد گوشی‌های خود از سری رده ابتدایی گرفته تا پرچمداران سری گلکسی اس را در بازارهای مختلف، بیش از حد افزایش داده نیز بر این شرکت وارد بود. به همین خاطر سامسونگ خط تولید محصولاتش را اصلاح کرد و سه خانواده‌ی اصلی گوشی‌های یعنی سری A، سری S‌ و سری Note را تفکیک کرد. با این حال،‌ هنوز هم تعداد گوشی‌های این برند معتبر زیاد است و انتخاب را برای مشتریان سخت می‌کند. حالا این به سوال خیلی‌ها تبدیل شده که بهترین گوشی های جدید سامسونگ دقیقاً کدام مدل‌ها هستند؟ نگران نباشید، ما به اندازه‌ی تمام کاربران با سلیقه و بودجه‌ی مختلف که این سوال در ذهنشان شکل گرفته پاسخ داریم.

اول نگاهی فهرست‌وار به آن‌ها خواهیم انداخت و سپس به صورت مفصل این مدل‌ها و امکاناتشان را بررسی می‌کنیم:

بهترین گوشی های جدید سامسونگ

  • گلکسی اس 20 اولترا – بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین موبایلی که سامسونگ تا به حال ارائه کرده است
  • گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس – گوشی‌های شگفت انگیز اندرویدی – آن‌ها به هیچ عنوان کم نیستند، اما نمی‌توانند با مدل اولترا رقابت کنند
  • گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس – بهترین قلم روی یک گوشی هوشمند – و این با یک گوشی فوق قدرتمند اتفاق می‌افتد
  • گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس – گوشی‌های پرچمدار نسل قبل سامسونگ باریک، سبک و جذاب هستند – و حالا ارزان‌تر شده‌اند!
  • گلکسی اس 10 ای – یکی از معدود گزینه‌های سامسونگ، اگر یک گوشی کوچک می‌خواهید – این خیلی هم بد نیست
  • گلکسی اس 10 لایت – یک گوشی زیرک که ارزش انتظار کشیدن را داشت
  • گلکسی ای 50 (یا ای 51) – نسبت قیمت به عملکرد عالی ندارد، اما به یک نمایشگر چشم‌نواز و عمر باتری خوب مجهز است

بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ

گلکسی اس 20 اولترا

بهترین گوشی های جدید سامسونگ

بزرگ‌ترین و به طبع،‌ بهترین گوشی حال حاضر سامسونگ،‌ اس 20 اولترا است. بله،‌ سامسونگ اتفاقی برای این گوشی اسم انتخاب نکرده است. آن یک غول واقعی مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام و حداقل 12 گیگابایت رم در زیر قابش است. اما صبر کنید، در اینجا 128 الی 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد که می‌توانید به لطف یک کارت microSD به آن 512 گیگابایت دیگر نیز اضافه کنید.

البته که به تیتر این بخش باید بهترین گوشی متمرکز بر دوربین سامسونگ را نیز اضافه می‌کردیم. با یک حسگر بزرگ 108 مگاپیکسلی و زوم 100 برابری که ذهن همه را درگیر خودش می‌کند، این یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های دوربین در گوشی‌های برند سامسونگ خواهد بود. به جز این، سری S20، اولین محصولات این برند هستند که نمایشگر آن‌ها از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

شاید تیره‌ترین بخش این گوشی،‌ قیمت 1399 دلاری آن باشد که داشتنش را برای خیلی‌ها به یک‌ آرزو تبدیل می‌کند. اما اگر جیب شما با هزینه‌های کلان مشکلی ندارد، به من اعتماد کنید و مدل اولترا گلکسی اس 20 را خریداری کنید. این مطلب هنوز تموم نشده، موارد دیگر را دنبال کنید.

گلکسی اس 20 | اس 20 پلاس

بسیار خب، دومین مورد در گوشی‌های سامسونگ کدام مدل است؟ در واقع این جایگاه در اختیار دو گوشی است که از ماژول دوربین گرفته تا سخت افزار، عملکرد و حتی تا حدودی اندازه، خیلی به یکدیگر شبیه هستند.

دو گوشی گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس از چینش دوربین متفاوتی نسبت به اس 20 اولترا برخوردارند و شاید ما برچسب «بهترین گوشی متمرکز بر دوربین سامسونگ» را روی آن‌ها نزنیم، اما با دریافت این لقب فاصله‌ی زیادی نداشتند. تفاوت اصلی این است که شما با اس 20 و اس 20 پلاس زوم 100 برابری را تجربه نخواهید کرد، اما در عوض قیمتشان نیز کاهش پیدا کرده است. در عین حال، همان نمایشگر روان 120 هرتزی پیش روی شماست.

بنابراین، دو گوشی دیگر سری اس 20 هم بدون آنکه نیازی به دست و پا زدن باشد، یکی از بهترین گوشی های سامسونگ هستند. در واقع اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری کنید، اس 20 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

گلکسی نوت 10 | نوت 10 پلاس | نوت 10 پلاس 5G

سامسونگ مانور تبلیغاتی زیادی روی نوت 10 داد و ما باید بگوییم که این فبلت بالارده به لطف مشخصات فنی پرقدرت و طراحی باکیفیت خود، گوشی‌ساز کره‌ای را ناامید نکرد. چینش دوربین‌های آن به لطف دیافراگم متغیر، زوم واقعی و حالت پرتره، عکس‌ها و ویدیوهای عالی را ثبت می‌کند. مشخصات فنی فوق‌العاده و یک قلم S Pen دیگر مواردی هستند که به جذابیت این محصول می‌افزایند. اما شاید تنها موردی که باعث می‌شود کمی در انتخابتان تردید داشته باشید، اندازه و البته قیمت مدل پلاس است.

گلکسی اس 10 | اس 10 پلاس

بهترین گوشی های جدید سامسونگ

سامسونگ همچنان بهترین گوشی‌های گلکسی سال 2019 خودش را با قیمتی کاهش پیدا کرده می‌فروشد. گلکسی اس 10 باریک و سبک است و تعادل کاملی را بین نوعی فشردگی ابعاد و یک نمایشگر به اندازه‌ی کافی بزرگ برقرار می‌کند. گرچه اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید و اندازه‌ی نمایشگر مهم‌ترین اولویت شماست، اس 10 پلاس بهتر می‌تواند نیازهای شما را پوشش دهد.

این گوشی‌ها از چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت می‌گیرند. شاید این چیپست برای نسل گذشته باشد، اما همچنان توانمند است. همچنین این گوشی‌ها هنوز مهلت دریافت یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر اندروید را دارند و شاید فراتر از آن، پچ‌های امنیتی را تا چند سال آینده نیز دریافت کنند. بنابراین هیچگاه نمی‌توانیم بگوییم که عمر آن‌ها پایان پذیرفته است. و بله شاید قابلیت زوم دیوانه‌وار گوشی‌های اس 20 امسال را ارائه نکنند، اما همچنان جزو بهترین گوشی‌های متمرکز بر دوربین سامسونگ در حال حاضر هستند.

مدل گلکسی اس 10 با قیمت پایه‌ی 750 دلاری، در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ نسبت به قیمتی است که ارائه می‌کند. برادر بزرگ‌تر آن نیز 850 دلار قیمت دارد. با این قیمت‌ها،‌ گوشی‌های نسل گذشته‌ی سامسونگ می‌توانند بهترین رقبای خانواده گلکسی اس 20 باشند.

بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ

گلکسی اس 10 ای

گلکسی اس 10 ای، یک مفهوم عجیب دارد که سامسونگ سرانجام راضی شد آن را به عنوان یک گوشی جمع و جور، ولی همچنان قدرتمند با قیمتی اقتصادی‌تر از نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 10، روانه‌ی بازار کند. اکنون پس از آنکه گوشی‌های سری S20 عرضه شدند، قیمت نسخه‌ی 128 گیگابایتی این گوشی به 599 دلار کاهش پیدا کرد. هرچند هنوز هم زیاد است،‌ اما اگر از جمله مشتریانی هستید که به دنبال یک گوشی جمع و جور، بدون فدا کردن سخت افزار و کیفیت دوربین هستید،‌ اس 10 ای یکی از بهترین گزینه‌ها در بخش خلوت بازار موبایل است.

گلکسی اس 10 لایت

اس 10 لایت کمی مرموز است. این گوشی فاقد یک نمایشگر منحنی و لنز تله فوتو، نظیر دیگر اعضای سری اس 10 است، اما همچنان عملکرد خوبی را ارائه می‌کند و طراحی مناسبی دارد. دوربین این گوشی به طرز شگفت انگیزی مناسب است و تجربه‌ی کاربری آن همان چیزیست که سامسون می‌خواهد. به علاوه، سامی وعده داده که همانند پرچمداران، تا 2 سال نسخه‌های جدید اندروید را برای آن عرضه کند.

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ

گلکسی ای 50

بهترین گوشی های جدید سامسونگ

و اما آخرین گزینه، گوشی گلکسی ای 50 سامسونگ است. شاید این گوشی میان‌رده عملکرد عالی در دو بخش سخت افزاری و دوربین نداشته باشد، اما همچنان به یک نمایشگر شگفت‌انگیز و عمر باتری طولانی مجهز است. شما می‌توانید این گوشی را با قیمت مناسب 350 دلاری تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تنوع رنگی ضعیفی داره
    طراحی دوربین هاش بد اک نبست
    در کل قابل قبوله

  2. سامسونگ فقط نون شهرتشو میخوره وگرنه ممکنه برندای دیگه خیلی هم ازش بهتر باشن

  3. بنظر من بصرفه ترین گوشی ها گوشی های هواوی هستند.چون هم از گوشی فروش ها پرسیدم هم خودم مقایسه کردم.الان یه گوشی مثل a80 عمرا به گوشی مثل honor play برسه.شاید بگید از نظر دوربین برسه اما اینو بدونید که honor play هوش مصنوعی داره در حالیکه حتی یکی از گوشی های سامسونگ هم هوش مصنوعی ندارن.برید تحقیق کنید.من خودمم میگفتم سامسونگ بهترینه رفتم تحقیق کردم الان که فکرشو میکنم ببخشید سامسونگ گوه ترینه.هواوی از همه نظر از سامسونگ بهتره

  4. به نظر من گوشی های سامسونگ برای افرادی که دنبال ظرافت و پول خرج کردن اضافی اند مناسبه اما گوشی های آنر مخصوصا x8وc8 عالی اند و از لحاظ اقتصادی هم نسبت به کارایی و مدت عمرشون به صرفه اند.