قابلیت Discover Accounts

با قابلیت Discover Accounts در اینستاگرام بهترین صفحه‌ها را طبق سلیقه خود پیدا کنید

قابلیت Discover Accounts اجازه می‌دهد به بهترین برندها و تولیدکنندگان محتوا، در زمینه‌های مورد علاقه خود، دست پیدا کنید. این قابلیت با در نظر گرفتن تعدد صفحه‌های اینستاگرامی، کاربردی است.

شیوع ویروس کرونا، توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام را متوقف نکرده و آن‌ها خیلی سخت مشغول کار هستند. در هر صورت، اینستاگرام یکی از اعضای کمپین 7 شبکه‌ی اجتماعی برای مقابله با اخبار دروغ درباره ویروس کرونا بوده و در پی کمک به رد شدن از بحران کنونی است. روز گذشته اعلام شد اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را برای کمک به بحران کروناویروس اضافه کرد.

جین منچان وانگ (Jane Manchun Wong) به عنوان یک متخصص مهندسی معکوس، که مدتی است اطلاعات بسیار خوبی درباره اینستاگرام در اختیارمان قرار می‌دهد، به یکی دیگر از قابلیت‌های در دست توسعه در این پلتفرم اشاره کرد. بعد از فراهم شدن امکان مخفی کردن برخی استوری های اینستاگرام از کاربران مشخص، این مرتبه نوبت به توسعه ویژگی جدیدی با نام Discover Accounts رسید.

بر اساس گفته‌های جین منچان وانگ، هدف از این قابلیت متصل کردن کاربران به برندها و تولیدکنندگان محتوا است. می‌توان کارکرد آن را شبیه به Discover People دانست، که به کاربران اجازه می‌دهد در اینستاگرام به دنبال افراد آشنا بگردند. قسمت Discover Accounts کمک می‌کند بر اساس سلیقه خود، به بهترین برندها و تولیدکنندگان محتوا دست پیدا کنید. احتمالا توسعه‌دهندگان در ساخت این بخش، از الگوریتمی شبیه به آن چه در قسمت Search & Explore استفاده شده است، بهره برده‌اند.

مزیت توسعه قابلیت Discover Accounts

در هر دسته‌بندی و زمینه‌ای که تصور کنید، صفحه‌های اینستاگرامی متعددی وجود دارد، به همین دلیل پیدا کردن بهترین‌ها کار دشواری است. Discover Accounts کمک می‌کند برای زمینه‌های دلخواه، موفق‌ترین صفحه‌ها را پیدا کنید.

این بخش جدید هنوز در مرحله تست قرار داشته و اطلاعاتی درباره زمان قرارگیری آن در اختیار عموم کاربران در قالب یک آپدیت رسمی، وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینستاگرام داره روز به روز پیشرفت میکنه و تنها راه باقی موندن توی این عرصه علم و پیشرفت و تکامل همینه
    کار خیلی جالبی انجام دادن