اپلیکیشن دوربین شیائومی

اپلیکیشن دوربین شیائومی با قابلیت‌هایی تازه به‌روزرسانی شد

اپلیکیشن دوربین شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرد. این اپلیکیشن که Mi Camera‌ نام دارد، قابلیت‌های جدیدی را دریافت کرده و در اختیار کاربران گوشی‌های شیائومی می‌گذارد.

طی سالیان اخیر، گوشی‌های هوشمندی که از طرف سازندگان چینی وارد بازار می‌شوند در تمام جهات پیشرفته‌تر شده‌اند. این واقعیتیست که قابلیت گوشی‌ها به سرعت در حال گسترش است. امروز، شیائومی کاری را انجام داده است که مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بودیم. این شرکت سیستم عامل جدید MIUI را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرده است که شامل به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین شیائومی می‌شود.

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن دوربین شیائومی

با این اپلیکیشن دوربین جدید، کاربران می‌توانند عکس‌های به طور قابل توجه بهتری از گذشته را ثبت کنند. و در همین حال، می‌توانند جزئیات بیشتری را در ویدیوها ضبط کنند. آخرین نسخه‌ی نرم افزاری هم اکنون فقط برای گوشی‌های مدل می 10 عرضه شده است. اما نگران نباشید، طی هفته‌های آینده برای دیگر گوشی‌های سازگار شیائومی نیز عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن دوربین شیائومی

در این به‌روزرسانی، پشتیبانی از قابلیتی به نام Super Stabilizer Plus افزوده شده که الگوریتم پیشرفته‌تری از لرزشگیر تصویر برای فیلمبرداری را به همراه دارد. به همین خاطر شما می‌توانید فیلم‌های روان‌تری را هنگام لرزش دست خود از سوژه‌ی مورد نظر تهیه کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن Mi Camera شیائومی اکنون از یک قابلیت زوم روان پشتیبانی می‌کند. عکاسی پیاپی نیز پیشرفته‌تر شده و قابلیت‌های جدید دیگری نیز همراه این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

هنگام فیلمبرداری شما می‌توانید وایت بالانس را تنظیم کنید، فوکوس، سرعت شاتر، ایزو و نوردهی را نیز تنظیم کنید. با این قابلیت‌های جدید فیلمبرداری، شما می‌توانید فیلترهای جدیدی را نیز روی فیلم‌هایتان تنظیم کنید. فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیز در گوشی‌های شیائومی می 10 و می 10 پرو بهتر از گذشته شده است. از آنجایی که این اپلیکیشن جدید شامل یک ویژگی پردازش به‌روزتر شده، فضای کمتری را اشغال می‌کند و کاربران می‌توانند با یک کلیک ساده، اسکرین شات‌هایی را با رزولوشن اصلی ثبت کنند.

با توجه به الگوریتم فشرده‌سازی جدید تصویر،‌ تمام عکس‌های گرفته شده با استفاده از نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Mi Camera شیائومی فضای به مراتب کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین کیفیت اصلی تصاویر دست‌خورده نخواهد شد. اکنون سرعت عکاسی سریع‌تر شده و سطح جزئیات تصاویر افزایش پیدا کرده است. به لطف هوش مصنوعی، تصاویری با جزئیات بیشتر و جذاب‌تر ثبت خواهند شد. این احتمال وجود دارد طی هفته‌های آینده این به‌روزرسانی برای مدل‌های بیشتری از گوشی‌های مدرن شیائومی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این به روزرسانی شامل همه ی مدلهای شیائومیه؟؟؟؟