سیستم دوربین وان پلاس 8 پرو

جزئیاتی از سیستم دوربین وان پلاس 8 پرو به بیرون درز کرد

یک افشاگر اطلاعاتی را از سیستم دوربین وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) منتشر کرده است. این اطلاعات به تجهیز پرچمدار جدید وان پلاس به دو دوربین 48 مگاپیکسلی اشاره دارند.

به رویداد معرفی وان پلاس 8 پرو نزدیک می‌شویم و در حالی که همگی منتظر انتشار اطلاعات رسمی از این محصول هستیم، هر روز جزئیاتی از امکانات کلیدی این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند.

اگر کنجکاو هستید تا با سیستم دوربین وان پلاس 8 پرو آشنا شوید، نیازی نیست تا روز رونمایی رسمی منتظر بمانید؛ چرا که یک افشاگر به نام Ishan Agarwal این اطلاعات را در اختیار ما فرار داده است.

جزئیات دوربین وان پلاس 8 پرو

به گزارش این افشاگر، پرچمدار آینده‌ی کمپانی وان پلاس از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با حسگر Sony IMX689 و اندازه‌ی دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. این دقیقاً همان حسگری است که در گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو نیز به کار رفته است.

حسگر دوم دوربین این گوشی یک حسگر 48 مگاپیکسلی به نام Sony IMX586 است. این یک دوربین اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و زاویه‌ی دید 120 درجه‌ای است. سومین دوربین، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابری است. این دوربین قادر به ارائه‌ی زوم 30 برابری دیجیتال است. چهارمین حسگر، یک فیلتر رنگی 5 مگاپیکسلی است.

این افشاگر از قابلیت‌های نرم افزاری این دوربین به امکاناتی همچون عکاسی پرتره در شب، لرزشگیر اپتیکال و الکتریکی بهبود یافته، افکت‌های سینمایی و قابلیتی به نام 3-HDR نیز اشاره کرده است. پرچمدار سال 2020 وان پلاس را به زودی می‌توان در آزمون‌های دوربین سایت DxOMark یافت. آیا این محصول می‌تواند بزرگان بازار را تحت تأثیر قرار داده و در بین 5 گوشی برتر این سایت از نظر دوربین قرار بگیرد؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این گوشی دوست داشتنی احتمالا تنها مشکلش قیمتش هست که اگر منطقی باشه عالیه.اما فقط اینو‌ میدانم وانپلاس امسال درجا زده و چیز جدیدی نداره برای گفتن مگر در قیمت گذاری منطقی باشه تا تهدیدی جدی باشه وگرنه مشتریان متعصبش صرفا خریدارش خواهند بود

  2. امیدوار قیمت گذاری درستی داشته باشه
    نه مثل سامسونگ هواویی بخاطر دوربین قیمت زیادی داشته باشه

  3. خیلی طراحی ساده ای داره و به دل میشینه