سامسونگ گلکسی ام 11

سامسونگ گلکسی ام 11 با دوربین سه گانه و نمایشگری بزرگ رونمایی شد

سامسونگ گلکسی ام 11 (Samsung Galaxy M11) رونمایی شد. دوربین سلفی این گوشی روی نمایشگر سوار شده و دوربین اصلی آن، سه گانه است.

عکس‌های گوشی Samsung Galaxy M11 بدون سر و صدای رسانه‌های خبری، خیلی آرام در وب سایت سامسونگ در کشور امارات قرار گرفت. سامسونگ گلکسی ام 11 در زمره میان‌رده‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، اما قابلیت‌های بسیار خوبی دارد.

نمایشگر گوشی ال سی دی دارای اندازه 6.4 اینچ بوده و رزولوشن آن اچ‌دی پلاس است. حفره روی گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش، محل قرارگیری دوربین سلفی گجت است. در فهرست مشخصات این گوشی در وب سایت سامسونگ امارات، نام تراشه آن ذکر نشد، اما می‌دانیم این چیپست دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای بوده و فرکانس کاری هسته‌های آن 1.8 گیگاهرتز است. حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت بوده و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند.

دوربین سامسونگ گلکسی ام 11

دوربین اصلی گوشی سه گانه بوده و سنسورهای آن به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور رنگی اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دریچه دیافراگم لنز آن f/1.8 است. سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی است و از یک لنز اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و میدان دید 115 درجه استفاده می‌کند. سومین سنسور از نوع عمق میدان بوده و برای عکاسی پرتره کاربرد دارد. رزولوشن فیلم برداری، فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. رزولوشن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دریچه دیافراگم لنز آن f/2.0 است.

یکی از نکات مثبت این گوشی، بهره بردن از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی است. برخلاف بسیاری از میان‌رده‌های اقتصادی کنونی، گلکسی M11 از درگاه یو اس بی C به جای میکرو یو اس بی استفاده می‌کند. دیگر اتصالات آن درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، بلوتوث 4.2 و استانداردهای وای فای b/g/n است. طبق انتظار از یک میان‌رده در این سطح، خبری از ان اف سی نیست. زمان عرضه و قیمت گوشی به زودی اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخه چیه این 😐 خصوصا کیفیت صفحه نمایشش

  2. طراحی تکرار و مشخصات نه چندان جالب
    نمی‌خواد گوشی جدید بدی بیرون بیا مشکلاتی که واسه یه سری از مدلا موقع آپدیت اندروید ۱۰پیش اومده درست کن

  3. سامسونگ نمیخواد یکم طراحی سری های مختلف رو متفاوت کنه؟
    پشت خیلیاشون یه طراحی داره…
    جلو هم یه پانچ گوشه رو میاره وسط 20 تا میره رو اسم گوشی…
    یکم دایره‌ای… مربعی…
    اصلاً همون مستطیل رو بیار وسط…

  4. سلام،میخواستم بدونم حدودا تا کی میاد ایران؟