تماشا کنید : معرفی نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل

درست هشتم مهرماه بود که مایکروسافت با رونمایی از ویندوز ۱۰ افراد زیادی را متعجب کرد چراکه همگان منتظر ارائه نسخه ۹ از این سیستم عامل بودند و با آمدن نسخه ۱۰ پرونده ویندوز ۹ برای همیشه بسته شد.مایکروسافت ویندوز ۱۰ را جامع ترین پلتفرم دنیا می خواند و آن را در واقع واکنش گراترین ویندوز در طول تاریخ می داند چراکه این نسخه از ویندوز مطابق با گجت شما تغییر حالت پیدا می کند و به سهولت استفاده کاربر کمک شایانی می نماید.

همانطور که در پست های اخیر خواندید، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ به زودی برای گوشی های هوشمند نیز عرضه می شود. در راستای وعده ای که مایکروسافت پیش از این داده بود، کلیپی از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهد کرد.

هفته پیش Windows phone 10 توسط مایکروسافت برای گوشی های Lumia 630, Lumia 635, Lumia 636, Lumia 638, Lumia 730 و Lumia 830 عرضه شد که طبق گفته مایکروسافت فعلا دارندگان همین ۶ اسمارتفون می توانند گوشی خود را به این نسخه از سیستم عامل ویندوزفون آپدیت نمایند.البته طبق وعده مایکروسافت، در آینده ای نچندان دور لومیاهای بیشتری این آپدیت را دریافت خواهند نمود.

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می کنید، در Windows phone 10 تبدیل گفتار به متن بسیار بهبود پیدا کرده و عملکرد بهتری را به نمایش می گذار.همچنین دستیار صوتی کورتانا محدود به زبان انگلیسی می باشد و تنها کسانی می توانند از این دستیار صوتی بهره ببرند که در ایالات متحده زندگی می کنند.

منبع : blogs.windows

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون
    قبلاً لینک دانلود رو قرار میدادید!

    میشه لینک دانلود این ویدو رو بذارید!

    • دوست عزیز متاسفانه سایت آپارات لینک های ویدیو ها رو تغییر میده به همین دلیل بسیار پیش اومده ما لینک دالود رو گذاشتیم و پس از مدتی تغییر کرده.برای دانلود ویدیو بر روی آیکن آپارات در پلیر ویدیو کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه ویدیو در سایت آپارات بتونید از اونجا دانلودش کنید.