دانلود آپدیت جدید کلش آف کلنز

دانلود آپدیت جدید کلش آف کلنز ۱۱ فروردین ۹۹ نسخه 13.180.3 (به روز رسانی بهاری)

آپدیت جدید کلش آف کلنز نسخه 13.180.3، امروز ۱۱ فروردین ۹۹ برای اندروید و آی او اس منتشر شد. برای دانلود آخرین به روزرسانی بازی Clash of Clans با گجت نیوز همراه باشید.

بالاخره آپدیت بهاری بازی کلش آو کلنز منتشر شد تا استودیو سوپرسل علاوه‌بر بر طرف کردن برخی از مشکلات، ویژگی‌های جدیدی را به بازی خود اضافه کند. این بروزرسانی تغییراتی در ساختار و عملکرد دیوار شکن‌ها (Wall Breaker) ایجاد کرده و «دیوار شکن‌های ویژه» را به دنیای Clash of Clans می‌آورد. این اسکلت‌ها بمب‌های بزرگ‌تری حمل می‌کنند و خسارت بیشتری به دیوارها می‌زنند. همچنین دیوار شکن‌های ویژه در قیاس با دیوار شکن‌های عادی جان‌سخت‌تر بوده و مقاوم‌تر هستند.

این سوپر هیروها در تان هال 11 در دسترس‌اند و برای به دست آوردن Super Wall Breaker باید 55 هزار اکسیر تیره (Dark Elixir) هزینه کنید. غول‌های ویژه (Super Giant) و دیوار شکن‌های ویژه بهترین قهرمان‌های اضافه شده به بازی کلش آو کلنز طی چند ماه اخیر هستند؛ زیرا آن‌ها هیجان بیشتری به بازی می‌دهند و استراتژی مبارزه مختص به‌خود را دارند. حالا شما می‌توانید یک غول بزرگ را به سمت دیوارها بفرستید و بعد از آن‌ها دیوار شکن ویژه خود را به طرف آن نقطه راهی کنید تا بهترین بازخورد را دریافت کنید.

دانلود آپدیت جدید کلش آف کلنز نسخه 13.180.3

کدامیک از فایل های نصبی زیر برای گوشی شما مناسب است؟

برای اطلاع از پردازنده دستگاه خود نرم افزار CPU-Z را نصب کنید و از داخل برنامه مطابق با تصویر زیر متوجه شوید که کدام یک از فایل های arm یا arm64 با x86 را باید دریافت کنید.

دانلود فایل نصبی آپدیت مخصوص دستگاه ها arm-v7a با حجم 143 مگابایت دانلود فایل نصبی آپدیت مخصوص دستگاه ها arm64-v8a با حجم 144 مگابایت دانلود فایل نصبی آپدیت مخصوص دستگاه ها X86 با حجم 144 مگابایت دانلود آپدیت جدید کلش آف کلنز نسخه 13.180.3 از گوگل پلی دانلود آپدیت جدید کلش آف کلنز نسخه 13.180.3 برای iOS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه