استفاده از یک اکانت واتس اپ

استفاده از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه ممکن شد

سرانجام استفاده از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه ممکن شد. همچنین به زودی قابلیت ارسال پیام‌های خود تخریب شونده نیز به این پیام رسان اضافه می‌شود.

ما از طریق سایت WABetaInfo متوجه شده‌ایم که در آینده‌ای خیلی نزدیک، استفاده از یک اکانت واتس اپ در چند دستگاه ممکن می‌شود. البته که وقتی این حساب کاربری بخواهد در یک دستگاه ثانویه وارد شود، یک نوتیفیکیشن امنیتی برای دستگاه اول ارسال می‌شود و او باید حتماً اجازه‌ی دسترسی را صادر کند تا حساب کاربری افراد توسط هکرها تهدید نشود.

استفاده از یک اکانت واتس اپ

اما یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که به زودی به پیام رسان واتس اپ افزوده می‌شود، پیام‌های خود تخریب شونده است که چند ماهیست توسط توسعه دهندگان این شرکت آزمایش می‌شود و حالا آماده‌ی استفاده‌ی کاربران در نسخه‌های بعدی این اپلیکیشن شده است. این قابلیت اساساً به کاربران اجازه می‌دهد یک پیام مدت‌دار را برای شخصی ارسال کنند که پس از مدت زمان مورد نظر (1 روز، 1 هفته یا 1 ماه) به صورت خودکار از روی صفحه ناپدید می‌شود. این قابلیت جذابی در دیگر پیام‌رسان‌ها از جمله اسنپ چت است که حالا در حال ورود به واتس اپ است.

استفاده از یک اکانت واتس اپ

پیام‌رسان واتس اپ تحت مالکیت کمپانی فیسبوک قرار دارد و به ادعای Statista، این پیام‌رسان بیشترین تعداد کاربر فعال ماهانه را در سطح جهان دارد. این اپلیکیشن حتی از پیام‌رسان Messenger خود شرکت فیسبوک نیز پیشی گرفته است. با قابلیت‌های سرگرم کننده‌ی متنوعی از جمله پشتیبانی از فایل‌های چندرسانه‌ای و چت‌های گروهی، این اپلیکیشن به کاربرانش اجازه می‌دهد پیام‌های خود را بر بستر اینترنت و به صورت رایگان ارسال و دریافت کنند.