نسخه مستقل اچ تی سی Vive Cosmos Elite

نسخه مستقل هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive Cosmos Elite به زودی عرضه می‌شود

HTC قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نسخه مستقل هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive Cosmos Elite را بدون باندل‌های گران قیمتش روانه‌ی بازار کند. اما همراه آن یک وسیله‌ی جانبی و یک عنوان محبوب نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اچ تی سی Vive Cosmos Elite جدیدترین و بهترین هدست واقعیت مجازی شرکت HTC است، ولی فقط با باندل دو Vive Base Stations و دو Vive Controllers عرضه می‌شود. برای خرید این باندل‌ها با 900 دلار، شما هزینه‌ی خیلی زیادی را متحمل می‌شوید و همین باعث فروش کم این هدست شده است. اما خبر خوب اینکه کمپانی اچ تی سی به زودی قصد دارد این هدست را به صورت مستقل وارد بازار کند تا کاربران بتوانند با هزینه‌ای کمتر آن را خریداری کنند.

محتویات داخل جعبه نسخه مستقل اچ تی سی Vive Cosmos Elite

پس اگر شما صاحب بیس استیشن و کنترلر Vive هستید، دیگر مجبور نیستید این هدست واقعیت مجازی را همراه باندل‌هایش خریداری کنید و می‌توانید فقط خود هدست را بخرید. به علاوه، HTC قصد دارد External Tracking Faceplate (ابزاری برای مشاهده‌ی یک اتاق از نمای 360 درجه‌ای) را نیز به عنوان یک وسیله‌ی جانبی عرضه کند تا در این هدست از آن استفاده کنید.

هرچند این هدست به صورت مستقل قیمت پایین‌تری دارد، اما به طور کلی خود دیوایس نیز بسیار گران قیمت است. HTC می‌خواهد خود این دیوایس را با قیمت 549 دلار روانه‌ی بازار کند که البته External Tracking Faceplate نیز به صورت پیشفرض روی آن نصب خواهد بود و نیازی به هزینه‌ی اضافی برای خرید آن نیست. این صفحه‌ی خارجی 199 دلار قیمت دارد و می‌تواند توسط نسخه‌ی 1.0 و 2.0 بیس استیشن با کنترلر Vive اصلی و Vive Pro استفاده شود.

نسخه مستقل اچ تی سی Vive Cosmos Elite

اچ تی سی برای شیرین‌تر کردن کام مشتریانش، یک نسخه‌ی کپی از بازی Half-Life: Alyx را نیز همراه این هدست در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بی‌شک این عنوان، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی ساخته شده تا به امروز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا دنیا داره با این اختراعات جای بهتری برای زندگی میشه