رندر گوشی وان پلاس زد

رندر جدیدی از گوشی وان پلاس زد در اینترنت دیده شد

رندر جدیدی از گوشی وان پلاس زد (OnePlus Z) در اینترنت دیده شده که دوربین سه‌گانه پشتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی را تأیید می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، گوشی‌های خانواده وان پلاس 8 قرار است در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین 99)‌ معرفی شوند. فروش آن‌ها نیز 2 روز بعد از چین آغاز خواهد شد. هرچند این تاریخ تأیید شده، اما تعداد دقیق اعضای این خانواده مشخص نیست. ما از وجود دو مدل وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو مطمئنیم؛ با این حال خبرهایی از یک مدل ارزان قیمت‌تر به نام وان پلاس 8 لایت یا حتی وان پلاس زد نیز شنیده می‌شود. ما تصور می‌کنیم این گوشی OnePlus Z نام دارد.

در همین حال، رندر جدیدی از یک گوشی بدون نام با برند وان پلاس در اینترنت دیده شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی وان پلاس زد هستند. این رندر حضور یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر (به خاطر نبود ماژول اسکنر در پشت قاب) و دوربین سه‌گانه پشتی را تأیید می‌کنند. هرچند این تصویر فقط قاب پشتی گوشی را به نمایش می‌گذارد، ولی پیشتر رندری از سوی یک افشاگر منتشر شده بود که علاوه بر قاب پشتی، قاب جلویی گوشی را نیز به نمایش می‌گذارد. در آن رندر ما نمایشگری را می‌بینیم که به یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی تجهیز شده است.

رندر گوشی وان پلاس زد

لیائو ژوهو، بنیانگذار و مدیرعامل وان پلاس پیشتر ادعا کرده بود که این کمپانی دیگر از نمایشگرهای 60 هرتزی در محصولاتش استفاده نخواهد کرد؛ بنابراین مطمئن هستیم که نرخ رفرش نمایشگر این گوشی نیز حداقل 90 هرتز خواهد بود. پیشتر وان پلاس عنوان کرده بود که در گوشی‌های سال 2020 خود از نمایشگرهای 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. این نمایشگر بالاترین سطح نرخ سمپلینگ (240 هرتز) را ارائه می‌کند که در صنغت موبایل بی‌رقیب است. البته به نظر می‌رسد این جزئیات مختص دو مدل گران قیمت‌تر این خانواده است و نباید انتظار چنین نمایشگری را در مدل اقتصادی OnePlus Z داشت. همچنین با توجه به پیشبینی‌ها، این گوشی از چیپست Dimenisty 1000 شرکت مدیاتک قدرت خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وان پلاس همیشه نسبت به قیمت امکاناتی که میزاره عالیه حتی بیشتر از قیمتش می ارزه و

  2. امیدوارم شیائومی هم از دایمنسیتی استفاده کنه