گوشی های سری وان پلاس 8

تاریخ رونمایی از گوشی های سری وان پلاس 8 رسماً مشخص شد

سرانجام خود کمپانی وان پلاس تاریخ رونمایی از گوشی های سری وان پلاس 8 (OnePlus 8) را اعلام کرد. از مهم‌ترین مشخصه‌ی این گوشی‌ها می‌توان به چیپست اسنپدراگون 865 و نمایشگر 120 هرتزی اشاره کرد.

کمپانی وان پلاس رسماً تاریخ رونمایی از نسل جدید گوشی‌هایش را تأیید کرد. این شرکت با یک پوستر رسمی با شعار «پیشروی با سرعت» اعلام کرد که گوشی های سری وان پلاس 8 را در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) رونمایی می‌کند. شعار پیشروی با سرعت، به حضور یک نمایشگر با نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از اتصال 5G اشاره می‌کند.

گوشی های سری وان پلاس 8

مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی های سری وان پلاس 8

ما انتظار داریم در این رویداد بهاری، در کنار دو گوشی پرچمدار وان پلاس 8 و 8 پلاس، یک مدل ارزان قیمت‌تر به نام وان پلاس 8 لایت نیز معرفی شود. البته برخی منابع از این گوشی با نام وان پلاس زد یاد کرده‌اند. دو گوشی اصلی به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 865 تجهیز شده‌اند، در حالی که مدل ارزان‌تر از چیپست Dimensity 1000 شرکت مدیاتک با یک مودم 5G قدرت می‌گیرد. همچنین مدل پرو این خانواده به لطف تأییدیه‌ی IP68 در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاوم است و به فناوری شارژ بی‌سیم تجهیز شده که هر دو این ویژگی‌ها برای نخستین بار در یک گوشی با برند وان پلاس ارائه می‌شوند.

Pete Lau، بنیانگذار و مدیرعامل برند وان پلاس در توصیف این گوشی‌ها می‌گوید:

با خانواده وان پلاس 8، ما برای قدرتمند و زیباترین موبایلی که تا به امروز تولید کرده‌ایم، با ترکیبی از فناوری پرسرعت 5G، به خصوص نمایشگرهای مهندسی شده با نرخ رفرش بالا و عملکرد توانمندی که از شرکت ما انتظار می‌رود، هیجان زده هستیم. گوشی‌های این خانواده تجربه کاربری به معنای واقعی روان را در اختیار همگی قرار می‌دهد. این همان چیزیست که همه از گوشی‌های تماماً پرچمدار انتظار دارند. هیچ جزئیاتی برای ما بی‌اهمیت نیست و وان پلاس همیشه تلاش می‌کند بهترین تجربه کاربری ممکن را با گوشی‌های پرچمدار پریمیوم به ارمغان بیاورد.

نیازی به گفتن ندارد که این رویداد به صورت آنلاین برگزار می‌شود و ما در گجت نیوز تمام اخبار و حواشی مربوط به این رویداد را پوشش خبری خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فکر کنم تاریخ معرفی اش رو به یه وقت دیگه موکول کنن به اطر همین کرونا و بقیه داستانا

  2. وانپلاس دوربیناش خوبع ولی مثل نوکیا تاریک عکس میگیره
    امیدوارم درست شده باشه امسال
    ب گمونم رقابت بین وان پلاس و شیائومی هرچند قیمت شیا معمولا کمتره
    ولی کیفیت وانپلاس معمولا بیشتر بوده

  3. بهترین طراحی بین پرچم دارا

  4. سخت افزارش که عالیه طراحیش هم خوبه فقط امیدوارم قیمتش مناسب باشه