آنر 30 اس

گوشی آنر 30 اس با دوربین چهارگانه و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شد

برند آنر از جدیدترین عضو این سری با نام آنر 30 اس (Honor 30S) به طور رسمی رونمایی کرد که در ادامه با مشخصات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

یک هفته پس از آنکه شرکت هواوی از جدیدترین سری پرچمداران خود، سری P، رونمایی کرد، آنر نیز امروز جدیدترین محصول خود را معرفی کرد. اگرچه آنر 30 اس کوچک‌ترین عضو این خانواده است، اما دارای برخی مشخصات چشمگیر، طراحی آلومینومی پریمیوم و همچنین تراشه کایرین 820 با پشتیبانی از شبکه 5G است.

مشخصات آنر 30 اس

آنر 30 اس دارای نمایشگر 6.5 اینچ از نوع IPS با وضوح فول اچ دی پلاس است. نمایشگر دستگاه دارای طراحی پانچ هول در گوشه سمت چپ بالا است که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌باشد. سمت راست دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت است که در دکمه پاور ادغام شده است.

آنر 30 اس

در قسمت پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم. یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری و زوم هیبریدی تا 20 برابر، یک حسگر اولترا واید 8 مگاپیکسل و همچنین سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین عضو جدید خانواده آنر را تشکیل می‌دهد.

تراشه اختصاصی کایرین 820 با چهار پردازنده Cortex-A55 با سرعت 1.84 گیگاهرتز و چهار هسته قدرتمند Cortex-A76 مغز متفکر این گوشی را تشکیل می‌دهد. پردازنده گرافیکی گوشی Mali-G57 است.  همچنین از پردازشگر سیگنال تصویر کایرین ISP 5.0 در آنر 30 اس استفاده شده است که برای به ارمغان آوردن عملکردی در سطح پرچمداران برای دستگاه و همچنین کاهش نویز پیشرفته طراحی شده است.

آنر 30 اس

در بخش نرم‌افزاری، شاهد استفاده از رابط کاربری Magic UI 3.1.1 بر پایه اندروید 10 و البته بدون سرویس‌های موبایل گوگل هستیم. وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری 4000 میلی‌آمپری است که از شارژ سریع 40 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. آنر 30 اس در سه رنگ آبی، مشکی و سبز و همچنین رنگ مخصوص گرادیانی وارد بازار خواهد شد.

آنر 30 اس

قیمت آنر 30 اس برای مدل دارای حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایت معادل 338 دلار خواهد بود. این در حالی است که نسخه دارای رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت 380 دلار قیمت دارد. آنر اعلام کرده است که از 7 آوریل فروش این گوشی را آغاز خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه به بازارهای بین‌المللی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت اش واقعا مناسبه باید ببینم ایا با همین قیمت به بازار فرستاده میشه یا نه