نسخه جدید تلگرام 6.0

نسخه جدید تلگرام 6.0 با قابلیت دسته بندی چت ها و شکلک‌های کرونایی منتشر شد

نسخه جدید تلگرام 6.0 (Telegram 6.0) منتشر شد. با دانلود آپدیت جدید تلگرام می‌توانید از قابلیت دسته بندی چت ها و یک ابزار تحلیلگر کانال بهره‌مند شوید.

بی‌تردید تلگرام یکی از غنی‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان حال حاضر است و تیم توسعه دهنده‌ی آن با به‌روزرسانی‌هایی مکرر، قابلیت‌های جدید را به آن اضافه می‌کند. امروز نسخه جدید تلگرام 6.0 منتشر شد و حالا ویژگی‌های جذاب جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دسته بندی چت های محبوب شما

اما جذاب‌ترین قابلیت جدید تلگرام که با این نسخه معرفی شده، دسته بندی چت های محبوب شما است. این همان چیزیست که مدت‌ها انتظارش را داشتیم و می‌توانید تلگرام را یک پله جلوتر از تمام پیام‌رسان‌ها بی‌اندازد. زمانی که لیست چت‌های شما شلوغ و درهم ریخته می‌شود، می‌توانید پوشه‌هایی را برای سازماندهی آن‌ها، به بهترین شکلی که مدنظرتان است بسازید. حال آن‌ها می‌توانند چت‌هایی خاص نظیر کانال‌های مورد علاقه‌ی شما باشند. اما فراتر از آن، می‌توانید مشخص کنید که پیام‌های خوانده نشده به صورت خودکار به یک پوشه اضافه شوند یا یک به یک، به صورت دستی آن‌ها را به پوشه‌ای که می‌سازید انتقال دهید. پوشه‌ها مثل بخش آرشیو، می‌توانند بی‌نهایت چت پین شده داشته باشند.

نسخه جدید تلگرام 6.0

در نسخه‌ی موبایل، همه چیز به سادگی جابجایی بین زبانه‌ها انجام می‌شود و در نسخه‌ی دسکتاپی، پوشه‌ها با یک نوار کناری جدید، به راحتی در دسترس شما قرار خواهند داشت. شما می‌توانید پوشه‌ها را در یک نسخه بسازید و به صورت خودکار در یک نسخه‌ی دیگر (مثلاً دسکتاپی) نیز ایجاد شود. بنابراین همه‌چیز در یک مسیر سازماندهی می‌شود.

نسخه جدید تلگرام 6.0

زمانی که به یک تعداد چت مشخصی برسید، این ویژگی به صورت خودکار فعال خواهد شد، اما از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن نیز می‌توانید آن را به صورت دستی فعال کنید. البته نگران نباشید، بخش آرشیو همچنان در اینجا هست و می‌توانید چت‌های آرشیوی خود را در این بخش همچنان ذخیره داشته باشید. تنها موردی که در اینجا وجود دارد، شما نمی‌توانید دیگر با کشیدن یک چت به سمت راست، آن را به آرشیو ببرید. برای این کار زین پس باید لمس طولانی‌مدت داشته باشید.

ابزار تحلیلگر برای کانال‌های بزرگ

اما همه چیز به همینجا ختم نمی‌شود. ویژگی دیگری که در نسخه جدید تلگرام 6.0 ارائه می‌شود و به ویژه مناسب کانال‌های بزرگ است، امکان مشاهده‌ی آمار کانال‌ها است. اگر کانالی با بیش از هزار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید آمار دقیقی از جمله تعداد افراد در حال پیوستن به کانال و وضعیت هر یک از پست‌ها را مشاهده کنید.

نسخه جدید تلگرام 6.0

ایموجی‌های جدید با تم کروناویروس

تلگرام از نظر ظاهری نیز تغییراتی زیرپوستی داشته است. اکنون یک انیمیشن مواج جدید در هنگام نگه داشتن دکمه‌ی ضبط صدا یا پیام ویدیویی به نمایش درمی‌آید. چندین ایموجی متحرک جدید نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با تم کروناویروس طراحی شده‌اند. به جز این، پکیج‌های استیکر مخصوص کروناویروس نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با ارسال آن‌ها به دوستانتان، به آن‌ها یادآوری کنید که باید مراقب خود و اطرافیانشان باشند. یکی از ایموجی‌های سرگرم کننده، یک تاس است. شما هر زمانی که این ایموجی را ارسال کنید، یک عدد به صورت تصادفی به نمایش درمی‌آید. البته این ایموجی متحرک نیست.

نسخه جدید تلگرام 6.0

دانلود نسخه جدید تلگرام 6.0

هم اکنون این نسخه از تلگرام برای پلتفرم‌های اندروید ، آی او اس ، ویندوز و مک او اس منتشر شده که با کلیک روی پلتفرم مدنظر خود می‌توانید آن را دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ایول باید خیلی جالب و خوب باشه

  2. فوق العاده شده
    دوست داشتنی و جذاب
    میشه کفت تقریبا یه کپی از نمونه های جایگزین تلکرام های ایرانی کرده

  3. خیل خوبه
    فقط کاش زود تر این کرونا از بین بره

  4. بدیش اینه چت ها رو دسته بندی میکنیم تو all chat میمونه