گوشی آنر 30

این عکس دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی گوشی آنر 30 را تأیید می‌کند

تصویری از گوشی آنر 30 (Honor 30) در فضای مجازی منتشر شده که دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی با حسگر Sony IMX700 روی قاب پشتی آن را تأیید می‌کند. این بزرگ‌ترین حسگر دوربین سفارشی ساخت سونی است.

طبق گزارش‌های دریافتی، گوشی Honor 30 که 27 فروردین ماه معرفی می‌شود، به حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی Sony IMXX7xx مجهز خواهد بود. تا به امروز این شایعه فقط در کلمات وجود داشت، اما حالا عکسی از قاب پشتی گوشی آنر 30 به بیرون درز کرده که حضور این دوربین 50 مگاپیکسلی را تأیید می‌کند.

عکس قاب پشتی گوشی آنر 30

گوشی آنر 30

هنوز اطلاعات ما نسبت به حسگر IMX700 سونی کامل نیست، اما منابعی به ما گفته‌اند که این بزرگ‌ترین حسگر سفارشی ساخت سونی خواهد بود. این می‌تواند به بزرگی حسگر 1/1.28 اینچی در گوشی‌های سری هواوی پی 40 باشد. این عکس منتشر شده تأیید می‌کند که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر که یکی از آن‌ها یک ماژول پریسکوپی است، روی قاب پشتی گوشی Honor 30 حضور خواهد داشت. این دوربین‌ها در داخل یک ماژول مستطیلی قرار دارند که دو فلاش LED نیز روی آن حضور دارد.

نام حسگر 50 مگاپیکسلی IMX700 موردیست که روی این ماژول دیده می‌شود. همچنین این عکس تأیید می‌کند که آنر 30 به فوکوس خودکار Octa PD مجهز است.

مورد دیگری که این عکس تأیید می‌کند، حضور میکروفون ثانویه در بالای گوشی است که در کنار انتشاردهنده‌ی مادون قرمز یا یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد. درحالی که نسل گذشته‌ی این گوشی، آنر 20 فاقد جک هدفون بود، به نظر می‌رسد این حفره که کمی هم بزرگ است، خبر از بازگشت جک هدفون به گوشی‌های این خانواده می‌دهد. ما می‌توانیم خطوط آنتن را نیز روی بالای فریم گوشی ببینیم که مهر تأییدی بر فریم فلزی است.

علاوه بر این‌ها، یک دکمه نیز روی سمت راست قاب آنر 30 دیده می‌شود. این می‌تواند کلیدهای تنظیم ولوم باشد که دکمه‌ی پاور نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

از آنجایی که حدود 2 هفته تا معرفی رسمی این محصول باقی مانده است، انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات تازه‌ای از این گوشی و مدل پرو آن به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من خودم دوست دارم همه برندا از نمایشگر های OLED استفاده کنن،
    آنر نمیخواد موبایلشو با قیمت بالا بده بیرون و میخواد کمی قیمتو متعادل نگه داره همین
    درسته نمایشگر خوب نیست ولی امکانات خوبی داره این گوشی

  2. میدونید بزرگ ترین عیب برند آنر چی ؟؟؟
    بشخصه هیچ وقت طرف این برند نرفتم
    😶 آنر هیچ وقت از پنل OLED استفاده نکرده ، حتی این هم از پرچمدار هاش
    دریغ میکنه

  3. سلفیش و داری از پی 40اسکی می‌ره ؟؟؟خیلی زشته که اه