نمونه تصاویر دوربین آنر 30 اس

نمونه تصاویر دوربین آنر 30 اس قدرت عکاسی این گوشی را به رخ رقبا می‌کشد

نمونه تصاویر دوربین آنر 30 اس عملکرد بسیار مناسب این گوشی در عکاسی را به نمایش می‌گذارد. Honor 30S به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی با چینش ماتریکسی مجهز است.

شرکت آنر شب گذشته میزبان رویداد آنلاینی برای رونمایی از نخستین گوشی هوشمند سال 2020 خود بود. گوشی آنر 30 اس که ساعاتی پیش رسماً معرفی شد، از چیپست کایرین 820 قدرت می‌گیرد و به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 3 برابری اپتیکال و چینش ماتریکسی تجهیز شده است. حالا، یکی از مدیران این شرکت اقدام به انتشار نمونه تصاویر دوربین آنر 30 اس کرده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

این تصاویر می‌توانند قدرت لنز عریض و تله فوتو گوشی Honor 30S را به رخ رقبا بکشند. ژیونگ جانمین، یکی از مسئول منتشر کننده‌ی این تصاویر، مشخص کرده که آن‌ها را با فاصله‌ی 0.6 برابری توسط دوربین فوق عریض و زوم 3 الی 10 برابری توسط دوربین تله فوتو ثبت کرده است و سیستم عکس این گوشی دارای محدوده کانونی عریضی است که می‌تواند تمام صحنه‌ها در زندگی را پوشش دهد.

دلیل ثبت این عکس‌های رنگارنگ و شفاف فقط استفاده از لنزهای باکیفیت نبوده است،‌ بلکه قدرت پردازش چیپست کایرین 820 را نیز می‌توان یکی از دلایل به دست آمدن این چنین تصاویری دانست. این چیپست از همان پردازشگر تصویری استفاده می‌کند که در چیپست کایرین 990 هواوی به کار رفته بود. این پردازشگر تصویر، توسط خود کمپانی هواوی توسعه پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. میشه گفت یکی از بهترین پرچم دار ها خواهد شد

  2. بی نظیره واسه یه میانرده

  3. انر جز بهترین برند هاست تو کمترین خرابی ها و حس میکنم از دوربین های هواوی بهتر باشه
    ودوم پردازنده خوب

  4. تقریبا رقیب کی ۳۰ فایو جی هست .اگر ۲۷۰ تا ۳۰۰ دلار باشه انتخاب خوبی هست

  5. خوشگله پردازندش خوبه دوربینش هم خوبه قیمتش خوبه سلفیش ۱۶ یه کم اذیت میکنه و نبود سرویسهای گوگل البته اینا رو نباید توجه کنیم چون gpu turbo جبران میکنه