سرعت عملکرد گلکسی اس 20 پلاس

مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس 20 پلاس و گوگل پیکسل 4 ایکس ال (گجت تی وی)

گوشی‌های +Samsung Galaxy S20 و Google Pixel 4 XL جزو برترین اندرویدی‌ها به شمار می‌روند. در مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس 20 پلاس و گوگل پیکسل 4 ایکس ال همراه ما باشید.

یکی از متفاوت‌ترین و البته بهترین انتخاب‌ها برای خرید یک گوشی رده بالای اندرویدی، انتخاب از محصولات سری Pixel شرکت گوگل است. هر چه باشد، گوگل توسعه‌دهنده سیستم عامل‌های پلتفرم اندروید محسوب شده و گوشی‌های آن حداقل از نظر نرم افزاری، ویژگی‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌کنند. بهترین گوشی هوشمند گوگل تا امروز پیکسل 4 ایکس ال به شمار می‌رود. از طرفی یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی که تا امروز معرفی شده است، سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس محسوب می‌شود.

اگر در زمان خرید گوشی هوشمند به توان پردازشی آن اهمیت زیادی می‌دهید، باید نکته مهمی را مد نظر داشته باشید. گوگل پیکسل 4 ایکس ال یک پرچمدار سال 2019 بوده و به همین دلیل از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند. در آن سو گلکسی اس 20 اولترا شبیه به دیگر گوشی‌های رده بالای سال 2020 مجهز به اسنپدراگون 865 است. البته این تراشه مخصوص نسخه آمریکا این پرچمدار کره‌ای بوده و نسخه گلوبال آن با چیپست اگزینوس 990 ساخته می‌شود.

البته نمی‌توان از نظر قدرت پردازشی ایرادی به گوشی گوگل وارد کرد. اسنپدراگون 855 قدرت فوق‌العاده‌ای داشته و هنوز تراشه‌ای ارزشمند برای ساخت گجت‌های الکترونیکی به شمار می‌رود. از طرفی زیاد نمی‌توان بر اساس اعداد و ارقام درباره توان پردازشی یک گوشی قضاوت کرد، به همین دلیل در این قسمت از گجت تی وی تصمیم گرفتیم به مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس 20 پلاس و گوگل پیکسل 4 ایکس ال بپردازیم. به این ترتیب به صرف استفاده از اسنپدراگون 855 قید گوگل پیکسل 4 ایکس ال را نزده و انتخاب هوشمندانه‌ای خواهید داشت.

گوگل پیکسل 4 ایکس ال در دو نسخه عرضه می‌شود. هر دو 6 گیگابایت رم داشته و اختلافشان، در داشتن 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت ظرفیت داخلی است. نکته‌ای بسیار مهم که به احتمال زیاد تاثیر خود را روی سرعت عملکرد این گوشی شرکت Google در مقایسه با پرچمدار Samsung نشان خواهد داد، استفاده از حافظه داخلی مبتنی بر استاندارد UFS 2.1 است.

سامسونگ گلکسی اس 20 در یک نسخه عرضه شده و دارای 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت ظرفیت داخلی است. حافظه ذخیره‌سازی داده این گوشی از نوع UFS 3.0 بوده و سرعت به مراتب بیشتری در خواندن و نوشتن اطلاعات دارد. به وسیله مقایسه شانه به شانه دو گوشی بهتر به توان پردازشی آن‌ها پی خواهید برد.

مقایسه ویدیویی سرعت عملکرد گلکسی اس 20 پلاس و گوگل پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من طرفدار سامسونگ نیستم ولی گوشی های گوگل آشغال هستند

    با سپاس