شیائومی MIUI 12

تصاویری غیررسمی ویژگی‌های شیائومی MIUI 12 را نشان می‌دهند

24 سپتامبر سال گذشته، شیائومی برای اولین بار از رابط کاربری MIUI 11 پرده برداری کرد. اکنون بعد از تنها 6 ماه، این شرکت در آستانه‌ی معرفی شیائومی MIUI 12 قرار دارد.

شیائومی MIUI 11 در سال 2019 رونمایی شد و در فاصله تنها چند ماه پس از این اتفاق، شرکت چینی رسما توسعه MIUI 11 متوقف کرد تا راه برای نسخه‌ی جدید شیائومی MIUI 12 باز شود. کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که شیائومی قصد داشته باشد به این سرعت رابط کاربری جدیدی را معرفی کند. طبق روال همیشگی MIUI، نسخه‌ی جدید نیز بین ماه‌های اوت تا سپتامبر ارائه خواهد شد.

اکنون تصاویری منتسب به شیائومی MIUI درز کرده که مدعی ویژگی‌های جدید این رابط کاربری است. البته تصاویر به صورت رسمی توسط برند شیائومی منتشرنشده‌ و بنابراین ممکن است برخی از ویژگی‌های جدیدی که در آن دیده می‌شود، نسخه‌ی نهایی راه پیدا نکنند.

ژست ها و نوار navigation جدید در شیائومی MIUI 12

 شیائومی MIUI 12

حرکات و شکل‌های انیمیشنی در رابط کاربری MIUI، نواقص زیادی داشت و نسبت به برند‌های دیگر عقب مانده بود. خوشبختانه در نسخه‌ی جدید خبری از ژست‌های ناپایدار و قدیمی نیست و تغییرات اساسی در MIUI 12 به وجود آمده است.شیائومی MIUI 12

مالتی تسکینگ با انیمیشن‌های جدید

شیائومی MIUI 12

با انتشار MIUI 11 سبک چند وظیفه‌ای (multitasking) تغییر یافت. به نظر می‌رسد که یک به‌روزرسانی بزرگتر در منوی multitasking رابط کاربری MIUI 12 وجود خواهد داشت. در این آپدیت شاهد تغییرات بهتر طراحی و انیمیشن‌ها خواهیم بود.

رابط کاربری جدید دوربین

شیائومی MIUI 12به گفته‌ منبع این خبر، رابط کاربری دوربین کاملا اصلاح شده است. با تقویت مداوم ماژول لنز، کارایی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل نیز وجود یک رابط کاربری خوب برای دوربین ضروری به نظر می‌رسد.

حالت تاریک بی‌نقص

شیائومی MIUI 12نسخه کنونی MIUI حالت تاریکی دارد که خالی از نقص نیست. در نسخه MIUI 12 بهینه‌سازی‌هایی برای حالت تاریک به وجود آمده است که کمبود‌های قبلی دیگر احساس نخواهند شد. برنامه‌های کاربردی سیستم پشتیبانی بهتری از دارک مود خواهند داشت و MIUI 12 حالت تاریک عالی را ارائه می‌کند.

سیستم اعلان جدید

شیائومی MIUI 12نقطه ضعف سیستم اعلان موجود در نسخه قبلی، وجود اعلان‌های بیشتر بود که مشکلاتی را به وجود می‌اورد. به همین دلیل، شیائومی برای رفع این مشکل، سیستم مدیریت اعلان کاملا جدیدی را طراحی کرده است که نقص‌های قبلی در آن رفع شده است.

همانطور که گفتیم، این تصاویر توسط شرکت سازنده منتشر نشده است، بنابراین احتمالا برخی از این ویژگی‌ها با نسخه‌ی نهایی تفاوت‌ خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعیتش miui11 زیاد باب میلم نبود امیدوارم نسخه ۱۲ بهتر باشه

  2. میشه گفت که حالت تاریک بی‌نقص اش یه جورایی کپی برداری از ایفون هست