گوشی های خانواده آنر 30

با برخی از امکانات جذاب گوشی های خانواده آنر 30 در اینجا آشنا شوید

برخی از امکانات گوشی های خانواده آنر 30 (Honor 30) توسط منابع مختلفی افشا شده است که شما در این مطلب می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

گوشی‌های هوشمند جدید زیادی در ماه گذشته‌ی میلادی معرفی شدند. و  حالا ماه آوریل از راه رسیده و نوبت به رونمایی از محصولات جدیدی رسیده است. پس از معرفی آنر 30 اس، ژائو مینگ، مدیرعامل برند آنر در مصاحبه‌ای در مورد گوشی های خانواده آنر 30 صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت که «پس از آنر 8، آن‌ها دارای زیبا‌ترین طراحی در بین محصولات آنر هستند». وی همچنین عنوان کرده که هدف از طراحی این گوشی‌ها، مشتریان جوان بوده است.

گوشی های خانواده آنر 30 را بیشتر بشناسید

اما طراحی به کنار، مدیرعامل هواوی از حضور تکنولوژی‌های مدرن در این محصولات سخن گفته است. این گوشی محصولی مهم برای ترویج مرحله‌ی دوم استراتژی تحولی موشک است که می‌تواند به شدت تأثیرگذار باشد، پیشرفت فنی به همراه داشته و برای برند آنر سرشارز از اعتماد به نفس باشد.

سلام به چیپست کایرین 985

چند روز قبل سایت Onleaks عنوان کرد که گوشی های سری Honor 30 نه تنها بزرگ‌ترین حسگر عکس در تاریخ گوشی‌های هوشمند را به همراه دارند، بلکه یکی از مدل‌های آن از چیپست توانمند کایرین 985 قدرت می‌گیرد. با توجه به گزارش‌های پیشین، جایگاه چیپست کایرین 985 بین کایرین 820 میان‌رده و 990 پرچمدار خواهد بود. بنابراین ما تصور می‌کنیم که آن از طراحی هسته‌های بزرگ Cortex A76 استفاده کند. با این حال ما نمی‌توانیم با اصرار بگوییم که اندازه‌ی ترکیب هسته‌های آن، مشابه کایرین 820 است.

ما حدس می‌زنیم که گوشی‌های این خانواده از دو چیپست کایرین 985 و کایرین 990 قدرت خواهند گرفت. اینطور به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهند شد.

بزرگ‌ترین حسگر دوربین تاریخ

به عنوان یک گوشی پرچمدار، پارامترهای سری Honor 30 باید بسیار برجسته باشد. SlashLeaks توضیح می‌دهد که این گوشی‌ها از یک حسگر سفارشی جدید ساخت سونی با وضوح 50 مگاپیکسل و اندازه‌ی فیزیکی 1/1.3 اینچ استفاده می‌کنند. این بزرگ‌ترین حسگر در صنعت موبایل است.

اما تکنولوژی‌های جذاب به همین جا ختم نمی‌شود. HuaweiCentral گزارش داده است که مدل بالارده این خانواده از نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی نیز بهره‌مند خواهد بود. به طور کلی این گوشی‌ها در بخش چیپست، عکاسی و نمایشگر پیشرفت چشمگیری پیدا کرده‌اند. علاوه بر این، از نظر ظاهری نیز جذاب هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امکانات اش خوبه ولی از طراحی اش خوش ام نیامد