نرم افزار گیم لوپ

دانلود نرم افزار گیم لوپ – GameLoop ؛ بهترین برنامه شبیه ساز بازی اندروید برای کامپیوتر

نرم افزار گیم لوپ یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر است. در این مطلب بعد از آشنایی با برنامه GameLoop آن را دانلود می‌کنیم.

برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی، مجبور به استفاده از یک گوشی هوشمند یا حتی تبلت اندرویدی نیستید. سال‌ها است شبیه سازهای اندرویدی متعددی برای سیستم‌های دسکتاپ توسعه پیدا کرده و این نیاز را از بین برده‌اند. حین جستجو برای دانلود یک شبیه ساز اندروید، با گزینه‌های متعددی مواجه خواهید شد. یکی از بهترین‌ها، نرم افزار گیم لوپ به شمار می‌رود.

از جمله دلایل تمایل کاربران به اجرای برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌های اندرویدی روی لپ تاپ یا کامپیوتر، نمایشگر بزرگتر آن‌ها است. دلیل دیگر، کنترل بهتر گیم پلی مخصوصا حین اجرای بازی‌های تفنگی محسوب می‌شود. نشانه‌گیری و شلیک روی نمایشگر لمسی، واقعا کار راحتی نیست! سومین علت رو آوردن کاربران به برنامه‌های شبیه ساز اندروید، محدود بودن توان پردازشی گوشی هوشمندشان است، به همین دلیل از توان بیشتر سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ خود برای اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین بهره می‌برند.

نرم افزار گیم لوپ

همانطور که از نام نرم افزار گیم لوپ می‌توان حدس زد، برای اجرای بازی‌های اندرویدی بهینه شده و برای گیمرها، از جمله بهترین گزینه‌ها است. مهم‌ترین مزیت برنامه GameLoop در مقایسه با اپلیکیشن‌های ویندوزی مشابه، داشتن حجم کم و مصرف پایین منابع پردازشی با وجود توان بالا در اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای اندرویدی است. در ادامه به برخی ویژگی‌های گیم لوپ اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از یک موتور شبیه‌ساز سریع و بهینه با عملکرد بسیار بالا
  • سازگاری و پشتیبانی از همه بازی‌های اندرویدی موجود در مارکت اندروید
  • استفاده بهینه از سخت افزار سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ شما
  • ارائه کنترل‌های قوی برای اجرای ساده و روان بازی‌های اندرویدی
  • فراهم بودن قابلیت اجرای بازی‌های‌ آنلاین و چند نفره
  • سازگاری با سیستم عامل‌های ویندوز 7 و به بعد (ویندوز 7، 8 و 10)

برگ برنده نرم افزار گیم لوپ

شرکت توسعه‌دهنده نرم افزار GameLoop در وب سایت خود مدعی شد تا امروز، این شبیه ساز نزدیک به 126 میلیون مرتبه توسط 85 میلیون کاربر دانلود و نصب شده است. از بین این تعداد کاربر، 10 میلیون نفر امتیاز 5 ستاره را به آن داده‌اند که نشان از رضایت کامل و مطلقشان از نرم افزار شبیه ساز اندروید گیم لوپ است.

به عقیده توسعه‌دهنده، بهینگی در استفاده از سخت افزار کامپیوتر، مهمترین مزیت و تفاوت گیم لوپ در مقایسه با سایر شبیه‌ سازهای اندرویدی به شمار می‌رود. اگر پیشتر حداقل یک مرتبه از یک برنامه این چنینی در سیستم ویندوزی خود استفاده کرده باشید، به اهمیت بهینه بودن شبیه ساز پی برده‌اید. آن‌ها منابع پردازشی زیادی مصرف کرده و بعد از باز شدن، حتی تا قبل از اجرای یک بازی اندرویدی روی آن‌ها، قسمت قابل توجهی از ظرفیت پردازنده اصلی و حافظه را پر می‌کنند.

دانلود شبیه ساز گیم لوپ

  • تاریخ آخرین آپدیت 23 فروردین 99
  • حجم فایل : 9 مگابایت
دانلود مستقیم از وب سایت توسعه‌دهنده

آموزش ویدیویی اجرای بازی های اندرویدی روی کامپیوتر با گیم لوپ

دانلود ویدیو