منتظر ساعت هوشمند LTE هواوی در MWC 2015 باشید

کمپانی هواوی تیزرهای خود برای مراسم MWC بارسلون را منتشر کرد. این تیزرها که در وبسایت رسمی این شرکت منتشر شده اند، به احتمال فراوان نشانگر رونمایی از ساعت هوشمند و فبلت جدیدی می باشند. 

همانطور که در تصاویر مشخص است، عبارت “Next is here” را می توانید مشاهده نمایید. به احتمال فراوان یکی از تیزرها مربوط به ساعت هوشمندی است که قرار است طی مراسم MWC رونمایی شود.

در تصویر اول یک منحنی با ستاره ای در انتهای آن دیده می شود. پیش تر رئیس کمپانی هواوی اعلام کرده بود که این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمندی شبیه به ساعت Gear S سامسونگ اما با قابلیتی بهتر از آن را عرضه کند.

huawei-smartwatch-11

ساعت سامسونگی که دارای ویژگی 3G می باشد، با توجه به تصویر و نام 4G LTE در آن، می توان گفت ساعت هوشمند هواوی از شبکه های 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد.

تیزر دوم این شرکت نیز می تواند معرف Honor X2 باشد که آن نیز قرار است در مراسم 1 مارس بارسلون معرفی شود. گفته می شود فبلت Honor X2 با مشخصاتی چون نمایشگر 7 اینچ با رزولوشن 1080*1920 پیکسل، پردازشگر Kirin 925، رم 3 گیگابایت و باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر عرضه خواهد شد.

huawei-smartwatch

قیمت احتمالی محصول نیز حدود 320 دلار تخمین زده شده است. تا شروع مراسم MWC 2015 زمان زیادی باقی نمانده است. باید منتظر ماند و دید که کمپانی های مختلف از جمله هواوی چه محصولاتی را طی این مراسم معرفی خواهند کرد.

منبع : gsmarena

Huawei’s latest MWC teaser hints at an LTE smartwatch

Huawei’s latest MWC teaser hints at an LTE smartwatch

Huawei’s released a couple of teasers for an upcoming MWC announcement. The cryptic images appeared on the tech giant’s official Weibo profile, with each carrying the punchline “Next is here.”

The teaser appears to hint at an upcoming smartwatch with 4G LTE connectivity, which will rival Samsung Gear S. Huawei invites the readers to guess what the device could be by looking at the shape of the lines in the image. The latter appears to show the side and part of the strap/band of a timepiece.

A smartwatch launch by Huawei should hardly catch anyone by surprise. The company’s 2015 plans revealed an Android Wear device in the works last month.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*