هواوی کارت

هواوی کارت با هدف ترغیب بیشتر کاربران به Huawei Pay معرفی شد

هواوی کارت (Huawei Card) برای رقابت با اپل کارت معرفی شد. هواوی امیدوار است به وسیله ارائه یک کارت فیزیکی، کاربران را به استفاده از سیستم پرداخت خود ترغیب کند.

هواوی همزمان با معرفی پرچمداران خانواده هواوی پی 40 از یک کارت بانکی نیز رونمایی کرد. حدود سه هفته بعد از رونمایی، به تازگی نوبت به عرضه آن در بازارهای کشور چین رسیده است. بسیاری عقیده دارند تنها دلیل طراحی چنین کارتی توسط بزرگترین گوشی‌ساز چینی، ارائه محصولی مشابه توسط شرکت اپل است. به عبارتی Huawei Card برای رقابت با اپل کارت معرفی شده است.

درباره Huawei Card نکات زیادی هنوز نامشخص باقی مانده است، اما هواوی بخشی از ویژگی‌ها و کاربردهایش را همراه با عرضه به بازار اعلام کرد. طبق انتظار، این کارت به سیستم پرداخت هوشمند این شرکت یعنی هواوی پی (Huawei Pay) وابستگی دارد. در هر شرایطی که نیاز به ارائه یک کارت فیزیکی باشد، می‌توانید پرداختتان را با استفاده از آن انجام بدهید. Huawei Card به منظور پرداخت‌های بدون تماس از ان اف سی پشتیبانی می‌کند.

ویدیوی معرفی هواوی کارت

برخلاف اپل کارت، استفاده از کارت فیزیکی هواوی نیازمند پرداخت هزینه‌ای به صورت سالیانه است. از این نظر، کارت بانکی Huawei شبیه به کارت‌های بانکی معمولی محسوب می‌شود. البته شرکت برای تشویق کاربران به استفاده از کارت فیزیکی جدیدش، سال اولیه هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند. در صورتی که طی سال اول، یک مبلغ مشخصی تراکنش با استفاده از Huawei Card انجام داده باشید، از پرداخت اشتراک سال دوم نیز معاف می‌شوید.

شرکت Huawei مزایایی برای استفاده‌کنندگان از این کارت در نظر گرفته است. به عنوان نمونه باید به کاربردهای مشخص کارت در سفر، لانژ وی آی پی و برنامه‌هایی برای بازپرداخت بعد از خرید اشاره کرد.

هواوی وعده داد امنیت کپی دیجیتال داده‌ها را تامین کند. وعده دیگر این شرکت، افزایش امنیت سیستم پرداخت هواوی پی محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن اخباری که کاربران طی چند سال اخیر از جاسوسی سازمان‌های مختلف از اطلاعات خصوصی‌شان شنیده‌اند، بدون چنین اطمینان‌هایی، تراکنش‌های مالی خود را به یک سیستم جدید منتقل نخواهند کرد.

هواوی کارت

با وجود این تلاش‌های دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا، قرار نیست در بازار موبایل پیمنت (پرداخت‌های موبایلی) یکه تازی کند. ارز تراکنش‌های سالیانه در این بازار چیزی حدود 27 تریلیون دلار است! از طرفی اپل دو ماه قبل، مجوز فعالیت در بانک چینی People’s Bank را به دست آورد، به همین دلیل هواوی رقیبی سرسخت پیش رو دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چجوری چین این اجازه رو به ایفون داده
    این کار شون باعث میشه تولیدات داخل خود شون به مشکل بر بخوره