مستند ببر پادشاه

مستند ببر پادشاه (Tiger King) به یکی از پربیننده‌ترین آثار اختصاصی نتفلیکس تبدیل شد

مستند ببر پادشاه (Tiger King)چندی قبل در نت‌فلیکس منتشر شد و تنها طی چند روز در میان پربازدیدترین آثار جدید عرضه شده در این سرویس قرار گرفت و حالا اعلام شده این مستند یکی از پربیننده‌ترین تولیدات اختصاصی نت‌فلیکس تا به امروز بوده‌است.

تمام مردم جهان طی ماه‌های اخیر با ویروس کرونا دست به گریبان بوده‌‌اند و بسیاری از افراد برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان بیش از سایر راهکارهای موجود، به سراغ قرنطینه خانگی رفته‌اند. شما برای ماندن در خانه به سرگرم‌های متنوعی نیاز دارید و بی‌تردید تماشای فیلم و سریال‌ها یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های موجود است. مستند سریالی Tiger King در کنار ویژگی‌های روایی و ساختار چشم‌گیری که دارد، در زمان مناسبی بر روی نت‌فلیکس قرار گرفت و با اقبال بسیار زیادی از سوی کاربران این وی‌او‌دی مواجه شد. بنابر گزارش ورایتی این مستند در 10 روز نخست انتشارش 34.3 میلیون بیننده داشته‌است تا بالاتر از فصل دوم سریال چیزهای عجیب با 31.2 میلیون بیننده طی مدت زمان مشابه قرار بگیرد. از میان سریال‌های محبوب و اختصاصی نت‌فلیکس تنها فصل سوم سریال چیزهای عجیب با 36.3 میلیون بیننده طی ده روز جلوتر از ببر پادشاه است.

مستند ببر پادشاه

بازیگران حرفه‌ای، جو اگزوتیک و سبک روایت داستان از بزرگ‌ترین ویژگی‌های مثبت مستند Tiger King به‌شمار می‌روند. ببر پادشاه به ماجراهای جو اگزاتیک می‌پردازد، مردی که سال‌ها قبل مشغول اداره یک باغ وحش بود، اما به خاطر توطئه برای قتل یه فعال اجتماعی به نام کارول بسکین و ارتکاب چندین عمل خشونت‌آمیز در محیط باغ وحش به بیست و دو سال زندان محکوم شد.

از هم‌اکنون شایعات زیادی پیرامون ساخت ادامه این مستند وجود دارد و کمپانی فاکس قرن 21ام اعلام کرده قصد دارد یک فیلم سینمایی بر اساس ببر پادشاه بسازد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اره واقعا مستند خوبیه